saterneswtfboob Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Hei, jeg skal kjøpe ett nytt lydkort.. Jeg har et ABIThovedkort med PCI Ex. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317681 Jeg lurer på hvilket lydkort jeg skal velge til dette hovedkortet. Er det PCI-Express jeg skal bruke til lydkort og? Endret 27. november 2006 av saterneswtfboob Lenke til kommentar
Caze Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hei, jeg skal kjøpe ett nytt lydkort.. Jeg har et ABIThovedkort med PCI Ex. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317681 Jeg lurer på hvilket lydkort jeg skal velge til dette hovedkortet. Er det PCI-Express jeg skal bruke til lydkort og? 7372285[/snapback] PCI-ekspress slotten brukes vanligvis til skjermkort. Bruk en av PCI-slottene. Alle PCI-lydkort kan du bruke. Les i forumet for tips til hvilken modell du skal velge. Lenke til kommentar
Durac Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Du skal vell bruke pci slottene til lydkort, og det er finnes vell ikke pci-ex lydkort? Lenke til kommentar
saterneswtfboob Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Hmm.. Jeg hadde et pCI skjermkort før som ikke passet til hovedkortet.. Så jeg bestilte PCI Ex skjermkort.. Men hovrdan ka et PCI lydkort passe da? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hvordan et PCI lydkort kan passe? Ved å putte det i en PCI-slot vel. Du har 2 vanlige PCI-slotter på det hovedkortet (i tillegg til PCI-Express). Lenke til kommentar
saterneswtfboob Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Nei, det står jo at PCI ikke passer.. Men kjøpte dette HK med det lyskjermkortet jeg hadde fra før (PCI) passa ikke, så jeg kjøpte PCI Ex. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Sikker på at skjermkortet ikke var AGP? For det vil ikke passe. Som de andre har sagt, så vil ett PCI-lydkort passe helt fint på det hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå