Rottenspacehead Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Heisann! Jeg har den gamle nintendo DS (altså ikke LITE utgaven). Jeg har akkurat kjøpt Mario kart, og vil komme meg på nett. Jeg har skaffet mac addressen og satt alt på plass inne på routeren og innstillingene inne på nintendoen er riktig, men jeg får invalid på innstillingene inne på nintendoen? og jeg kommer meg heller ikke online... Må jeg kjøpe noe ekstra utstyr til nintendo Ds (den første) for å komme online? Hva kan være galt med innstillingene? Takk for svar. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Skulle ikke tro at det er noe forskjell på vanlig DS og DS Lite på akkurat dette punktet, men det er fint at du nevner det. Har noen spørsmål: Hva slags kryptering bruker du (WEP, WPA...)? Er nettet trådløst? Om det ikke er trådløst er den eneste muligheten å kjøpe en sånn liten Nintendo Wi-Fi US sak. Vet vi dette kan det bli enda enklere å få svar. Ut ifra det du allerede har sagt så må jeg si at jeg ikke har snøring på hvordan det har gått galt. Håper for din skyld at du får noe bedre hjelp Endret 27. november 2006 av Motoko Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 jeg bruker ikke kryptering.... Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Jeg fant det ut=p hehe.. en liten tabbe, hadde glemt å skrive inn på SSID=) Funker online nå=) Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 YAY, way the go! Fikk selv litt dårlig samvittighet for at jeg kanskje ikke kunne hjelpe... Hygg deg uansett online Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Er det mange andre bra spill som kjøres online nå? blir star wars online?=) Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg kan i alle fall anefale Metroid Prime: Hunters. God multiplayer der, pluss en engasjerende singelplayer. Star Wars vil jeg nok ANTA er multiplayer, hvis ikke er hele greia en tabbe... Men det ultimate er nok Mario Kart ja Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Okai=) får vel skaffe metroid prime hunters, siden mange sier det er bra=) og eventuelt da star wars=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå