TiduZ Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Heisan! har nå hatt min Dell XPS Gen 2 en stund (ca. 1 og et halvt år) og mener da jeg kjenner pc'en min inn og ut. trodde jeg værtfall. I dag kom jeg over denne: http://www.team3d.net/index.php?s=news&d=comments&id=4165 Ifølge denne linken er det mulig å ta av toppen på laptopen, der "metallet" ligger, og legge inn eget bilde. etter litt raske søk på google kom jeg fram til at dette kalles "dell xps personalization shield". Det pussige er at det ikke står none om dette i hverken manualer eller på Dell's side. Jeg begynner nesten å lure på om dette er en funksjon som bare er på de amerikanske utgavene av XPS'en? Jeg merker at det er en liten "klipp" på den svarte kanten frammst på lokket (mot deg når du legger den ned) men tørr ikke løsne den for å se.. Noen som har vært bortig dette før? EDIT: fant denne: http://www.octopusoverlords.com/frontpage/node/88 Her ser vi et lokk som ser helt forskjellig ut en den jeg sitter med, og de fleste "eldre" XPS modeller ser like ut Endret 27. november 2006 av TiduZ Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Personalization Shield er vel ekstrautstyr som bare var tilgjengelig i den tiden XPS Gen 2 var i salg? og er vel ett snap-on cover likt det man får til andre Dell-maskiner (fikk, ihvertfall, har ikke sett mye til det i det siste). Mulig du kunne få det som tilvalg da du kjøpte din, det får noen som evt har det supplere med Lenke til kommentar
Sti9nsky Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Skulle gjerne hatt et slik lokk selv, så kunne jeg tegna for hånd eller sånt! :!: Hmmm... kunne tatt seg ut med litt graffitti ... Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Skulle gjerne hatt et slik lokk selv, så kunne jeg tegna for hånd eller sånt! :!: Hmmm... kunne tatt seg ut med litt graffitti ... 7376836[/snapback] Ja, hadde sikkert vært dritkult! Tro om det er mulig å få fatt på et slikt "shild" noe sted? Lenke til kommentar
Sti9nsky Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Skulle gjerne hatt et slik lokk selv, så kunne jeg tegna for hånd eller sånt! :!: Hmmm... kunne tatt seg ut med litt graffitti ... 7376836[/snapback] Ja, hadde sikkert vært dritkult! Tro om det er mulig å få fatt på et slikt "shild" noe sted? 7380108[/snapback] Er det noen som har tatt av lokket? Går det greit uten å ødelegge fester o.l.? Man kan jo alltids skjære ut selv ved å lage en ramme av det. Deretter kjøpe veldig tynn plexiglassplate som bare trengs å limes på ... Hmmm ... dette lukter det "juleverksted" av ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå