LNaitsirhC Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Heisann! På torsdag kveld bestilte jeg en vare fra gadgets.no. Den var på lager da, og er det fortsatt. På fredag fikk jeg et kollinummer hvor jeg kan spore hvor i landet pakken min har vert innom, elns.. Dere forstår. Der stod det: 24.11.06 | 17.40 | MOTTATT DATA OM SENDING | 9999 INGEN NY POSTADRESSE og det har stått det siden. Jeg har lest at når det står "MOTTATT DATA OM SENDING", betyr det at posten har fått beskjed om at dette kollinummeret skal taes i bruk, men de ikke har mottatt pakken. Er dette noe som er vanlig? Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Mulig det er posten som har noe tull med systemet sitt fortiden, jeg har også to sendinger fra to forskjellige steder, som er underveis som det står samme beskjed på hvis jeg bruker pakkespor. Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Ja, får håpe det.. Hvis det er det, betyr vel det forhåpentligvis at pakken er på vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå