danielsn Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Tengte jeg skulle kjøpe en julegave til ei veninne jeg egentlig liker litt.. men aner ikke hva jeg skal finne på.. noen tips? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det slår meg at all den energi som går med for gutter å prøve å tenke ut en gave til jente, trolig kunne dekket verdens energibehov. Kjekt å i alle fall få med alder. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Kjekt å i alle fall få med alder. 7372242[/snapback] Hu er 15 nå Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jenter er lette å kjøpe gaver til. Spørs hvor personlig du vil ha gaven, og hvor dyr, men generelle tips: - Parfyme - Smykker - CD Kjedelig kanskje, men du kjører safe:) Hun blir glad uansett, og det er det som teller. Smykker er veeeldig søtt da! Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Lag noe selv. Hvis dere har vært sammen en stund og tatt noen bilder, så lag en fotomontasje av det. Evnt, lag en plakat med mange bilder av dere på og et fint kort + noe småtteri som hun liker godt. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Tengte jeg skulle kjøpe en julegave til ei veninne jeg egentlig liker litt.. men aner ikke hva jeg skal finne på.. noen tips? 7372160[/snapback] Har samme problem... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Viss du vet noe lunde hva hun liker av feks: Sjokolade, tegneserie, musikk Så kan du kjøpe det og ta det opp i en eske. Da får hun alt hun liker. En sikker vinner Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Lag noe selv. Hvis dere har vært sammen en stund og tatt noen bilder, så lag en fotomontasje av det. Evnt, lag en plakat med mange bilder av dere på og et fint kort + noe småtteri som hun liker godt. 7382398[/snapback] tror han mente at han liker henne og t de ikke er sammen. Men tror det er best å spille safe. men hadde vært en idè å poste interessene hennes, hvilken personlighet hun har. Om hun er veldig opptatt å være godt kledd, osv. er så mye lettere å hjelpe med gaver da Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Lag noe selv. Hvis dere har vært sammen en stund og tatt noen bilder, så lag en fotomontasje av det. Evnt, lag en plakat med mange bilder av dere på og et fint kort + noe småtteri som hun liker godt. 7382398[/snapback] tror han mente at han liker henne og t de ikke er sammen. Men tror det er best å spille safe. men hadde vært en idè å poste interessene hennes, hvilken personlighet hun har. Om hun er veldig opptatt å være godt kledd, osv. er så mye lettere å hjelpe med gaver da 7417273[/snapback] Hun som jeg har tenkt å kjøpe til er litt beskjeden, rolig, veldig omtenksom, liker og se film / kino... Har du noe forslag til hva jeg kan kjøpe til henne?? Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Siden du ikke nevner pris, har jeg hørt diamanter er veldig populært... Gavekort på kinoen, med deg selvsagt. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Takker for svar Hauge, men kan noen komme med noen flere forslag? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Sexy undertøy! Parfyme? Konfekt og blomster? Romantiske filmer? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg veit hva jeg skal gi. Hun har iPod, og er en helt til å tuste vekk både pod og høretelefoner..Så derfor har jeg funnet sånn kjede ting, der man kan henge iPoden i, med innebygde høytalere i snoren... Samt en cd... Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Tengte jeg skulle kjøpe en julegave til ei veninne jeg egentlig liker litt.. men aner ikke hva jeg skal finne på.. noen tips? 7372160[/snapback] I år kom jula jævla fort.. I fjor slo jeg opp med daværende kjæreste før jul etter en uheldig tur på fest så da var jeg kvitt det problemet. Nå undrer jeg litt over hva nåvæende ønsker seg. Hu vil ikke si det heller Det irriterer meg... Derfor sier jeg ikke hva jeg ønsker meg heller. Tror jeg får ta bekymringa angående gave den 23. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå