Gå til innhold

Julegave til jente

danielsn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lag noe selv. Hvis dere har vært sammen en stund og tatt noen bilder, så lag en fotomontasje av det. Evnt, lag en plakat med mange bilder av dere på og et fint kort + noe småtteri som hun liker godt.

7382398[/snapback]

tror han mente at han liker henne og t de ikke er sammen.

Men tror det er best å spille safe. men hadde vært en idè å poste interessene hennes, hvilken personlighet hun har. Om hun er veldig opptatt å være godt kledd, osv.

er så mye lettere å hjelpe med gaver da :cool:

Lenke til kommentar
Lag noe selv. Hvis dere har vært sammen en stund og tatt noen bilder, så lag en fotomontasje av det. Evnt, lag en plakat med mange bilder av dere på og et fint kort + noe småtteri som hun liker godt.

7382398[/snapback]

tror han mente at han liker henne og t de ikke er sammen.

Men tror det er best å spille safe. men hadde vært en idè å poste interessene hennes, hvilken personlighet hun har. Om hun er veldig opptatt å være godt kledd, osv.

er så mye lettere å hjelpe med gaver da :cool:

7417273[/snapback]

Hun som jeg har tenkt å kjøpe til er litt beskjeden, rolig, veldig omtenksom, liker og se film / kino...

Har du noe forslag til hva jeg kan kjøpe til henne??

Lenke til kommentar
Tengte jeg skulle kjøpe en julegave til ei veninne jeg egentlig liker litt.. men aner ikke hva jeg skal finne på..

noen tips?

7372160[/snapback]

I år kom jula jævla fort.. I fjor slo jeg opp med daværende kjæreste før jul etter en uheldig tur på fest så da var jeg kvitt det problemet. Nå undrer jeg litt over hva nåvæende ønsker seg. Hu vil ikke si det heller :roll: Det irriterer meg... Derfor sier jeg ikke hva jeg ønsker meg heller. Tror jeg får ta bekymringa angående gave den 23. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...