exin89 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg lurer på om det går an å få SLI til å fungere på disse korta? DS4 står det i prisguiden at det er 32xSLI DQ6 står det ikke noe om det. Korta er mer eller mindre like å se på, men DQ6 skal være et bedre kort. Lurer på å kjøpe DQ6, men vil vite om jeg kan kjøre SLI på det eller ikke først. Og om DS4 kan kjøre SLI selv om det står, er jeg usikker. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Ser nå at hos komplett så er det ingen forskjell på korta, utenom at det er en annen lydchip 883 mot 888. Ellers ser de helt like ut, og alle spesifikasjoner er like. Så jeg tror ikke det er verdt det ekstra 500kr. Lenke til kommentar
BoondockSaint Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Lurer litt på dette selv faktisk. PC'en min med DS4 kommer på torsdag/fredag . Tror neppe jeg skal ha SLI, men hadde vært fin tom jeg fikk vite at det er sikkert at det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå