Inaktiv bruker 2 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hva med denne midtbanen da? Gerrard - Scholes - Lampard - Ronaldo Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hva med denne midtbanen da? Gerrard - Scholes - Lampard - Ronaldo 8180828[/snapback] Denne hadde tapt mot de bedre lagene rett og slett av den grunn at den er for offensiv Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Denne hadde tapt mot de bedre lagene rett og slett av den grunn at den er for offensiv Nja, det er ikke godt å si. Scholes og Gerrard jobber veldig godt defensivt, noe som Lampard også gjør til tider. Så lenge alle hadde skjønt at de ikke lenger har 2-3 andre "ryddegutter" på midtbanen og ikke kan briljere helt alene fremover tror jeg det kunne fungert ganske bra. Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvorfor glemmer alle dere Cesc Fabregas. Etter min mening er han Premier Leagues beste midtbanespiller. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvorfor glemmer alle dere Cesc Fabregas. Etter min mening er han Premier Leagues beste midtbanespiller. 8181683[/snapback] Din mening er enda feil, om 3-4år så har du kanskje rett. Scholes er egentlig udiskutabelt PL beste, men han er jo også den mest rutinerte så henger nok ihop med det. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Udiskutabelt er vell ikke helt det rette ordet ? Det er mye forskjellige meninger her, uansett, jeg mener at Gerrard er den beste(når han er i form) noe som han ikke er nå Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Greit, Gerrard og Lampard har vært bedre en Scholes de siste sesongene men i år har Scholes vært best. Verken gerrard eller Lampard er så god pasningslegger som scholes og han har rutinen. Han bruker enkle touch som gjør at motstanderlaget blir ''åpnet'' lett. I år så har Scholes vært bedre og det er udiskutabelt , han har vært i skyggen ronaldo og jeg mener scholes har vært vel så viktig som ronaldo denne sesongen! Endret 19. mars 2007 av PC91 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Scholes har vært verdensklasse i 12 år nå, han er "gammel" men allikevel sulten, for en fantastisk spiller. Enig med PC91, minst like viktig som Ronaldo denne sesongen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Greit, Gerrard og Lampard har vært bedre en Scholes de siste sesongene men i år har Scholes vært best. Verken gerrard eller Lampard er så god pasningslegger som scholes og han har rutinen. Han bruker enkle touch som gjør at motstanderlaget blir ''åpnet'' lett. I år så har Scholes vært bedre og det er udiskutabelt , han har vært i skyggen ronaldo og jeg mener scholes har vært vel så viktig som ronaldo denne sesongen! 8187384[/snapback] De siste sesongene? Scholes vinner på nesten alle statistiker med unntak av scorte mål, å dette gjelder stort sett alle de 10 siste sesongene. Er vel bare Roy Keane som slår han på pasningsprosenten. Lampard og Gerrard har aldri vært bedre enn Scholes i mine øyne over en hel sesong. Grunnen til at Scholes aldri får den oppmerksomheten han fortjener er rett og slett at han vil ikke ha den. Stiller ikke opp i intervjuer og skjermer privatlivet hardt. Er en grunn til at både Mclaren og Erikson satte enorm pris på Scholes. Å at denne mannen har hatt en soleklar fast plass på Englands beste lag gjennom de 10 siste årene, og har danket ut andre store midtbanespillere. Jeg viser til kampen igår, en like dårlig kamp som Gerrard spilte igår har jeg aldri sett Scholes spille. Både han og Neville har en enorm stabilitet å spiller vel sjeldent eller aldri en kamp som er under pari. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Scholes er god, det er ikke å diskutere. Og han holder stort sett samme form. Men, Når gerrard er i toppform, er det nesten ingen i verden som kan sammenlignes med han. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Scholes er god, det er ikke å diskutere. Og han holder stort sett samme form. Men, Når gerrard er i toppform, er det nesten ingen i verden som kan sammenlignes med han. 8194880[/snapback] Hehe og Lampard Play along please!! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg mener Gerrard er best i verden når han er i slag, men, lampard og scholes er ikke langt bak Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Mikel Arteta har også gjort seg fortjent til å kjempe om ein plass, basert på denne sesongens prestasjoner. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Mikel Arteta har også gjort seg fortjent til å kjempe om ein plass, basert på denne sesongens prestasjoner. 8202758[/snapback] Absolutt, han og Johnson har vært fantastiske på et ellers ganske så middelmådig Everton i år. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 http://www.insidefootball.no/default.asp?page=bestofen.html Ser vi på pasningsikkerhet , ser vi at Scholes er overlegen lampard eller gerrard ,de er faktisk ikke på topp 5 lista! Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Jøsses! 3 Chelsea spillere der jo! Ikke dårlig Se på "skapte målsjanser" Endret 22. mars 2007 av TerjeRaymond Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Giggs skaper målsjansene vet du Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jøsses! 3 Chelsea spillere der jo! Ikke dårlig 8213971[/snapback] Ja så mange støttepasninger de slår iløpet av en kamp er ikke det overaskende Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Keeper: Peter Cech (Chelsea) Høyreback: William Gallas (Arsenal) Midtstopper: Jamie Carragher (Liverpool) Midtstopper: John Terry (Chelsea) Venstreback: John Arne Riise (Liverpool) Venstre midtbane: Arjen Robben (Chelsea) Sentral midtbane: Steven Gerrard (Liverpool) Sentral midtbane: Frank Lampard (Chelsea) Høyre midtbane: C. Ronaldo (Man Utd) Spiss: Didier Drogba (Chelsea) Spiss: Thierry Henry (Arsenal) 7374201[/snapback] Jeg har nøyaktig det samme laget på diverse andre sider. Når Cole er skadefri er han bedre enn Riise, men Riise er mer stabil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå