MacBoy Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det å si at Carra og Agger er på jordet er den største brøleren jeg har sett i år. Jeg har forsåvidt ikke snakket noe om ferdinand, men, jeg mener Carra er bedre en vidic, Hvis du så barcelona kampene, Med f.eks hyypia istede for carra hadde liverpool tapt med flere en et mål. Carra har vært stor i år. Og, til et svar lengre oppe, Jeg har ikke store troen på Anelka og Fowler ilag. Hvis det var for 5 år siden, hadde de dasseid alt av forsvarere verden over. 8135452[/snapback] Den største brøleren jeg har sett i år at du synes Carra og Agger er bedre enn Vida og Rio 8137662[/snapback] Håpløst.... Terry og Carvalho er det beste stopperparet i PL når de spiller sammen. 8137795[/snapback] Hvilket lag har sluppet inn minst mål i PL? United og Chelsea. HVem har scoret flest mål?United. Det er gankse bra gjort å slippe inn så lite mål når United er så offensiv som de er, har scoret 16 mål fler enn chelsea og 20 mål mere enn Liverpool det sier litt. United angriper mere enn Chelsea og Liverpool derfor er det imponerende å slippe inn så lite mål når motstanderlaget får mere romm når United angriper Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jaja, men hvem har hatt omtrent alle nøkkelspillerne skadet og hvem ikke...? Tror vel det er Chelsea.... So hadde Chelsea hatt maxa lag hele sesongen hadde nok ikke Man Utd vært "so superior". Lenke til kommentar
Swome Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jaja, men hvem har hatt omtrent alle nøkkelspillerne skadet og hvem ikke...? Tror vel det er Chelsea.... So hadde Chelsea hatt maxa lag hele sesongen hadde nok ikke Man Utd vært "so superior". 8139129[/snapback] Omtrent alle nøkkelspillerene? Hvem da, Terry i et par måneder? Chelsea er et av de lagene som har vært heldigst med skader de siste årene. Derfor de har klart å vinne ligaen. Utrolig dårlig at de ikke klarer å ha bra back-up på alle plassene når de har verdens størte transferbudsjett. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jaja, men hvem har hatt omtrent alle nøkkelspillerne skadet og hvem ikke...? Tror vel det er Chelsea.... So hadde Chelsea hatt maxa lag hele sesongen hadde nok ikke Man Utd vært "so superior". 8139129[/snapback] Bare Terry av nkkelspillerne som har vært skadet og det er chelsea sin feil at de ikke har en klasse forsvarspiller til Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hva med Joe Cole, Arjen Robben og Petr Cech da? Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Man.U og Chelsea kan ikke for min del klage. Arsenal sliter mye verre enn begge klubbene. I nettopp høsten har vi mistet omtrent 11 A-spillere Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jaja, hehe men Arsenal er ikke med i toppen Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hva med Joe Cole, Arjen Robben og Petr Cech da? 8139733[/snapback] De hadde ikke fått spilt nå mye Robben og Cole uanset for Chelsea spiller en rar formasjon som jeg mener er feil. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Man.U og Chelsea kan ikke for min del klage. Arsenal sliter mye verre enn begge klubbene. I nettopp høsten har vi mistet omtrent 11 A-spillere 8139754[/snapback] Nå var da langt fra alle skadet samtidig. Men ja dere har slitt med skader, samtidig er det imponerende at med et så skadet og ungt lag ligger dere fortsatt godt ann for 3.plass i PL. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hva med Joe Cole, Arjen Robben og Petr Cech da? 8139733[/snapback] De hadde ikke fått spilt nå mye Robben og Cole uanset for Chelsea spiller en rar formasjon som jeg mener er feil. 8140136[/snapback] Er ikke sikkert at Mourinho hadde brukt diamantformasjonen hvis han hadde hatt vingene sine friske og kjappe.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Man.U og Chelsea kan ikke for min del klage. Arsenal sliter mye verre enn begge klubbene. I nettopp høsten har vi mistet omtrent 11 A-spillere 8139754[/snapback] Nå var da langt fra alle skadet samtidig. Men ja dere har slitt med skader, samtidig er det imponerende at med et så skadet og ungt lag ligger dere fortsatt godt ann for 3.plass i PL. 8140151[/snapback] Jo? 12 A-spillerne var skadet da vi spilte mot chelsea. Det ble 1-1 Må innrømme at Chelsea var bedre enn oss i denne kampen, litt flaks var med oss i denne dagen. Og Chelsea fikk naturligvis et flaks mål på slutten. Uansett hvis Man.U sliter med skader, vil jeg tro at Sir.Alex vil fikse det lett og fort, snakker av egen erfaring. Han ordner det opp alltid, går ikke rundt og kommer med unnskyldninger som Chelsea gjør. Endret 12. mars 2007 av Fox Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Man.U og Chelsea kan ikke for min del klage. Arsenal sliter mye verre enn begge klubbene. I nettopp høsten har vi mistet omtrent 11 A-spillere 8139754[/snapback] Nå var da langt fra alle skadet samtidig. Men ja dere har slitt med skader, samtidig er det imponerende at med et så skadet og ungt lag ligger dere fortsatt godt ann for 3.plass i PL. 8140151[/snapback] Jo? 12 A-spillerne var skadet da vi spilte mot chelsea. Det ble 1-1 Må innrømme at Chelsea var bedre enn oss i denne kampen, litt flaks var med oss i denne dagen. Og Chelsea fikk naturligvis et flaks mål på slutten. Uansett hvis Man.U sliter med skader, vil jeg tro at Sir.Alex vil fikse det lett og fort, snakker med erfaring. Han ordner det opp alltid, går ikke rundt og kommer med unnskyldninger som Chelsea gjør. 8140264[/snapback] Kalte du Essien sitt mål et flaksmål? Det var et nydelig utført mål! Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ja, nydelig var det. Flaks fremdeles, veit du åffer? Det ble ikke blåst da Hleb ble felt ned, utrolig.. Det var lett å se at det skulle vært frispark det der, uansett Chelsea fortjener målet Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det var lett å se at united skulle hatt frispark før henry avgjorde på overtid, så hver sin gang Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Er ikke sikkert at Mourinho hadde brukt diamantformasjonen hvis han hadde hatt vingene sine friske og kjappe.. 8140175[/snapback] Robben blir jo ikke brukt i det hele tatt omtrent. Han har vel sagt det selv, at han ikke er helt tilfreds med tilstandene i chelsea, hvis jeg ikke husker feil. Mourinho prioriterer å spille slik han til tider gjør nå, framfor å bruke robben som er en av verdens beste. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Muligens for at han ikke har Joe Cole på andre siden......? Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Muligens for at han ikke har Joe Cole på andre siden......? 8144547[/snapback] Nope Bruker ballack isteden for kantspillere Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Det er ihvertfall helt håpløst... Chelsea har ingen bredde i spillet sitt for tiden. Mener Mourinho setter opp laget helt feil. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Det er ihvertfall helt håpløst... Chelsea har ingen bredde i spillet sitt for tiden. Mener Mourinho setter opp laget helt feil. 8144842[/snapback] Jeg å mener det selv om jeg liker at de er dårligere enn United da Men tror nok det er press fra en viss russer om å bruke alle ''superstjernene'' Endret 13. mars 2007 av PC91 Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Det er ihvertfall helt håpløst... Chelsea har ingen bredde i spillet sitt for tiden. Mener Mourinho setter opp laget helt feil. 8144842[/snapback] Jeg å mener det selv om jeg liker at de er dårligere enn United da Men tror nok det er press fra en viss russer om å bruke alle ''superstjernene'' 8144900[/snapback] Det er vel tross alt russern som har punga ut flere millrd de siste årene da men tror fremdeles Mourinho har det ganske fritt.. Jeg mener vi har kjøpt oss dårlige. Synd... Men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå