Terjeboy Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ferdinand er ingen hakk bedre Toure. Herregud mann! Det er få midtstoppere i England, verden som er bedre enn King Kolo! Han er etter min mening en av verdens beste midtstoppere. Ferdinand er ikke i nærheten av Toure, enda. 8129449[/snapback] Toure er god men ikke bedre enn Ferdinand det er få som er så god som Ferdinand i hele verden , bedre enn terry, selv om det virker som terry er bedre og det er pga av at Terry har Makelele foran seg som er ''skjold''! 8129741[/snapback] Ikke bare det at han har Makelele foran seg men han har også Carvalho ved siden av seg. Jeg tror de utfyller hverandre godt. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hvorfor snakker alle om Ferdinand? Vidic > Ferdinand/Terry/Toure Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Haha. Tulling, Gaston. Ferdinand er en klasse over Toure. Den sikkerheten som Rio har, er det bare noen ytterst få andre i verden som har (f.eks Terry, Cannavaro) Enig at Terry og Carvalho utfyller hverandre godt, men du ser nå som Terry er skada, er forsvaret til Chelsea pip åpent. Det så du idag mot Spurs. Litt OT. Så Chelsea er veldig avhengig av Terry, men United er ikke avhengig av Ferdinand (da de har andre gode stoppere) Det er forskjellen på 1. og 2. plassen i PL Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Haha. Tulling, Gaston. Ferdinand er en klasse over Toure. Den sikkerheten som Rio har, er det bare noen ytterst få andre i verden som har (f.eks Terry, Cannavaro) Enig at Terry og Carvalho utfyller hverandre godt, men du ser nå som Terry er skada, er forsvaret til Chelsea pip åpent. Det så du idag mot Spurs. Litt OT. Så Chelsea er veldig avhengig av Terry, men United er ikke avhengig av Ferdinand (da de har andre gode stoppere) Det er forskjellen på 1. og 2. plassen i PL 8130735[/snapback] Hehe, jaja... Hadde jo vært artig å se Man U nå hvis Ferdinand var skada.. Man U hadde nok blitt litt mer åpne i forsvar de også da... Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Haha. Tulling, Gaston. Ferdinand er en klasse over Toure. Den sikkerheten som Rio har, er det bare noen ytterst få andre i verden som har (f.eks Terry, Cannavaro) Enig at Terry og Carvalho utfyller hverandre godt, men du ser nå som Terry er skada, er forsvaret til Chelsea pip åpent. Det så du idag mot Spurs. Litt OT. Så Chelsea er veldig avhengig av Terry, men United er ikke avhengig av Ferdinand (da de har andre gode stoppere) Det er forskjellen på 1. og 2. plassen i PL 8130735[/snapback] Hehe, jaja... Hadde jo vært artig å se Man U nå hvis Ferdinand var skada.. Man U hadde nok blitt litt mer åpne i forsvar de også da... 8130869[/snapback] Det er mye mulig, men ikke til de grader som Chelsea har blitt. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Det er bare det at Chelsea alltid har hatt Terry der... Han har så og si aldri vært skadet. Noe tilpasning som må til bare.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hvorfor snakker alle om Ferdinand? Vidic > Ferdinand/Terry/Toure 8130677[/snapback] Vidic er alt for treig, Bellamy lekte jo seg mot han. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Keeper : Peter Cech Høyre Back : Steve Finnan Venstre Back : Ashley Cole Midtstopper : John Terry Midtstopper : Jamie Carragher Høyre Midtbane : Theo Walcott Venstre Midtbane : Christiano Ronaldo Sentral Midtbane : Steven Gerrard Sentral Midtbane : Frank Lampard Spiss : Didier Drogba Spiss : Craig Bellamy Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Vidic er alt for treig, Bellamy lekte jo seg mot han. Fordi Terry er raskere? Ser ikke helt logikken i å ikke ha med en eneste spiller fra forsvaret som har sluppet inn færrest mål i hele PL i år. Rimelig åpenbart at du er L'pool-supporter med lite til overs for PL's beste stopperpar. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg mener selv at Carra, Agger er et helt kanonstopper par, og jeg prøver å holde meg unna kun lpool spillere. Men, I min teori trenger stoppere en hvis fart, og vidic er bøttetreig, han ble runneid av bellamy. Min teori, Carra, Agger > Vidic, Ferdinand. Siste kampene jeg har sett av united har vært piss kamper der united har hatt flaks og putta et mål på slutten. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ferdinand er ikke direkte treig da. Selv mener jeg at Touré og Gallas er et genialt stopperpar, selv om Gallas har vært ute i store deler av sesongen. Og hvorfor snakker alle om hvem som er bedre? Jeg mener at Rio Ferdinand og Kolo Touré er begge meget gode midtstoppere som har sine forskjellige styrker og svakheter. For min del velger jeg Kolo foran Rio på mitt "Premiership's Dreamteam" rett og slett fordi jeg liker Tourés individuelle spillestil bedre enn Ferdinands. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg mener selv at Carra, Agger er et helt kanonstopper par, og jeg prøver å holde meg unna kun lpool spillere. Men, I min teori trenger stoppere en hvis fart, og vidic er bøttetreig, han ble runneid av bellamy. Min teori, Carra, Agger > Vidic, Ferdinand. Siste kampene jeg har sett av united har vært piss kamper der united har hatt flaks og putta et mål på slutten. 8132610[/snapback] Haha, Ferdinand og Vidic eier Carra og Agger ingen tvil om det. Okei da Vidic ble eid av Bellamy men det er eneste gangen år! Vidic er en my bedre duelspiller enn carra og Agger og Ferdiand har roen og farten. Ingen tvil om at Vida og Rio er et bedre stopperpar enn Carra og Agger Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Keeper : Peter CechHøyre Back : Steve Finnan Venstre Back : Ashley Cole Midtstopper : John Terry Midtstopper : Jamie Carragher Høyre Midtbane : Theo Walcott Venstre Midtbane : Christiano Ronaldo Sentral Midtbane : Steven Gerrard Sentral Midtbane : Frank Lampard Spiss : Didier Drogba Spiss : Craig Bellamy 8132439[/snapback] Oser L'pool/Chelski ut av det der Her er mitt nye lag: ------------------------------Given--------------------------- K. Toure---------R. Ferdinand----Carragher----G- Clichy A. Lennon------J. Barton-----M. Ballack---------M.G. Pedersen ---------------------N. Anelka----R. Fowler--------------- Lenke til kommentar
Swome Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Haha, Ferdinand og Vidic eier Carra og Agger ingen tvil om det. Okei da Vidic ble eid av Bellamy men det er eneste gangen år! Vidic er en my bedre duelspiller enn carra og Agger og Ferdiand har roen og farten. Ingen tvil om at Vida og Rio er et bedre stopperpar enn Carra og Agger 8133151[/snapback] Tror ikke det finnes noen bedre duelspiller i midtforsvaret enn Carra. Han er alltid der ballen er og redder Liverpool med en klassetakling, så å si at Vidic er en bedre duelspiller blir bare å drite seg ut. Carra er hovedgrunnen til at Liverpool bare har sluppet inn 4 mål på 15 PL-kamper på Anfield. Eneste Vidic kanskje er bedre på er hodet, mens Ferdinand har farten. Angående Agger så snakker vi om en 22 åring i sin første PL-sesong og en av de beste unge spillerene i år. Han spiller med en utrolig bra kontroll og ro i forsvaret. Han kommer til å bli den beste midtstopperen i PL i løpet av de neste sesongene. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Det å si at Carra og Agger er på jordet er den største brøleren jeg har sett i år. Jeg har forsåvidt ikke snakket noe om ferdinand, men, jeg mener Carra er bedre en vidic, Hvis du så barcelona kampene, Med f.eks hyypia istede for carra hadde liverpool tapt med flere en et mål. Carra har vært stor i år. Og, til et svar lengre oppe, Jeg har ikke store troen på Anelka og Fowler ilag. Hvis det var for 5 år siden, hadde de dasseid alt av forsvarere verden over. Endret 12. mars 2007 av Shade22 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 så å si at Vidic er en bedre duelspiller blir bare å drite seg ut. Siden du mener Carra er bedre driter man seg ut fordi man er uenig med deg? Carra er hovedgrunnen til at Liverpool bare har sluppet inn 4 mål på 15 PL-kamper på Anfield. 8133986[/snapback] Hovedgrunnen er en midtbane som er den beste defensivt i PL, ikke Carra. Eneste Vidic kanskje er bedre på er hodet, mens Ferdinand har farten. Både Vidic og Ferdinand er bedre enn Carra på hodet. Å verken Ferdinand eller Vidic kan regnes som kjappe. Begge leser spillet fantastisk, å Ferdinand har den nevnte roen over seg. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Vidic er en bedre duellspiller og hodespiller en Carra! Ferdinand er ganske rask! Endret 12. mars 2007 av PC91 Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det å si at Carra og Agger er på jordet er den største brøleren jeg har sett i år. Jeg har forsåvidt ikke snakket noe om ferdinand, men, jeg mener Carra er bedre en vidic, Hvis du så barcelona kampene, Med f.eks hyypia istede for carra hadde liverpool tapt med flere en et mål. Carra har vært stor i år. Og, til et svar lengre oppe, Jeg har ikke store troen på Anelka og Fowler ilag. Hvis det var for 5 år siden, hadde de dasseid alt av forsvarere verden over. 8135452[/snapback] Den største brøleren jeg har sett i år at du synes Carra og Agger er bedre enn Vida og Rio Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det å si at Carra og Agger er på jordet er den største brøleren jeg har sett i år. Jeg har forsåvidt ikke snakket noe om ferdinand, men, jeg mener Carra er bedre en vidic, Hvis du så barcelona kampene, Med f.eks hyypia istede for carra hadde liverpool tapt med flere en et mål. Carra har vært stor i år. Og, til et svar lengre oppe, Jeg har ikke store troen på Anelka og Fowler ilag. Hvis det var for 5 år siden, hadde de dasseid alt av forsvarere verden over. 8135452[/snapback] Den største brøleren jeg har sett i år at du synes Carra og Agger er bedre enn Vida og Rio 8137662[/snapback] Håpløst.... Terry og Carvalho er det beste stopperparet i PL når de spiller sammen. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det var da meget til uenighet og OT her. Er forøvrig enig i det aller meste Hyrlen skriver, fordi han virker som han har peiling og ikke lar seg blende av laget han heier på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå