Ol'H Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Keeper: Van der sarForsvar: G. Neville - Rio Ferdinan - Vidic - Evra Midtbane: C. Ronaldo - Scholes - Park - Giggs Angrep: Rooney - Saha 7829976[/snapback] Helt unødvendig post av deg.. 7832232[/snapback] Nå kan kanskje Park og Saha diskuteres, men på alle andre plasser har han mer enn godt nok grunnlag for sitt uttak Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Keeper: Van der sarForsvar: G. Neville - Rio Ferdinan - Vidic - Evra Midtbane: C. Ronaldo - Scholes - Park - Giggs Angrep: Rooney - Saha 7829976[/snapback] Helt unødvendig post av deg.. 7832232[/snapback] Nå kan kanskje Park og Saha diskuteres, men på alle andre plasser har han mer enn godt nok grunnlag for sitt uttak 7833422[/snapback] Men nå står det også spesifikt i første post at man ikke skal velge alle spillerne fra et og samme lag. Det er jo ikke interessant å se på sammensatte lag, når folk skal sette opp spillerne fra favorittlagene sine.. Endret 30. januar 2007 av MyoK Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 åbuhu... dakar.. visst du har et problem ta det opp med noen som bryr seg? Saha kunne vært byttet ut, det er jeg enig i... men Park er jo god... Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 åbuhu... dakar.. visst du har et problem ta det opp med noen som bryr seg? Saha kunne vært byttet ut, det er jeg enig i... men Park er jo god... 7838300[/snapback] ja..kanskje jeg skulle ta det opp med moren din? Lenke til kommentar
martinho Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 -------------------------------Jääskeläinen(Bolton)------------------------------Xavier(Mboro)---Woodgate(Mboro)----Terry(Chelsea)----Ashley Cole(Chelsea)--- ----------------------------Makelele(Chelsea)------------------------ ----------------Lampard(Chelsea)------Cahill(Everton)-------------- ---Ronaldo(Man U)--------------------------------Van Persie(Arsenal)----- -----------------Drogba(Chelsea)--------Yakubu(Mboro)----------- Likte 4-3-4 formasjonen din Lenke til kommentar
hds Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 oi, driti ut Hmm, får offre yakubu da :!: Lenke til kommentar
Prey Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Keeper: Cech (Chealsea) Forsvar: Gallas (Arsenal), Terry (Chelsea), Carragher (Liverpool), Cole (Chelsea) Midtbane: Gerrard (Liverpool), C Ronaldo (Man U), Lampard (Chelsea), X Alonso (Liverpool) Angrep: Crouch (Liverpool), Henry (Arsenal) Benk: Drogba (Chelsea) Reina (Liverpool) Ballack (Chelsea) Rooney (Man U) Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg klarer ikke ta folk som velger andre enn Ferdinand/Terry foran Vidic seriøst. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Vel det er vel rimlig greit, det jeg ikke skjønner er at folk knapt nevner Scholes, andre spillere som får for lite heder er f,eks Arteta. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Verdens kuleste(og beste) lag PS: Frå hjertet mitt -----------------------------------Scott Carson------------------------------ L. Young----------Riedgewell--------------Agger-------------------Clinchy -----------------------Petrov------Gerrard-------Malbranque-------------- ------------------------Agbonlahor-----Doyle------A. Young--------------- FOR EIT LAG Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Bra lag det, kanskje ikke Petrov, Clinchy og L. Young men de fleste andre holder mål. Er jo et veldig ungt lag da Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) For øvrig: Premier league team of the season basert på Actim stats player ratings: http://www.premierleague.com/fapl.rac?comm...teamOfTheSeason Endret 12. februar 2007 av Darx Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Reina Finnan ---- Terry ---- Agger ---- Cole Lennon ---- Gerrard ---- X.Alonso ---- Ch.Ronaldo Drogba - Martins Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Reina Finnan ---- Terry ---- Agger ---- Cole Lennon ---- Gerrard ---- X.Alonso ---- Ch.Ronaldo Drogba - Martins 7924209[/snapback] Hmmm. Daniel Agger foran Rio Ferdinand eller Nemanja Vidic? Og Alonso foran Lampard, Scholes eller Carrick? Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 ---------------------------Dudek---------------------------- ---Finnan----Dawson-------------King--------Y.P LEE---- ---Lennon----Jenas--------------Zokora------Valencia -------------Berbatov------------Fowler------------ Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Unnskyld at jeg spør, men hva vil du gjøre med det laget der? Vinne PL? Tror _litt_ av poenget med denne tråden er å sette opp de beste spillerne, men hey, gjør som du vil:) Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) VDS G.Neville Vidic Toure Shorey Ronaldo Scholes Makelele Giggs Rooney Henry Endret 2. mars 2007 av PC91 Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Bra lag det, kanskje ikke Petrov, Clinchy og L. Young men de fleste andre holder mål. Er jo et veldig ungt lag da 7917716[/snapback] tenkte jo å ta Premier league med storm om to-tre år Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Cech Gary Neville - Terry - Carragher - Evra C. Ronaldo - Lampard - Gerrard - Robben Drogba - Kuyt Ja var ikke så mye annerledes enn andre her. Mye det samme. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 -------------------------Cech--------------------------- Diarra-------Terry---------Carvalho---------Bridge J.Cole-------Lampard-----Makelele---------Robben --------------Drogba------Schevchenko------------ Genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå