Gå til innhold

Sett sammen et lag fra Engelsk fotball!

Babyloner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja...

-----------------Van der Saar-----------------

Ser pr dato ingen andre keepere som er vært stødigere enn gamlefar nå som Cech har tatt kvelden for en stund

Neville--------Vidic---------Rio-----------Heinze

Ja, United har uten tvil PL's desidert beste forsvar. Neville er som han pleier, pliktoppfyllende og tar ansvar som kaptein. Vidic er stor. Stor! Riogutten vår er en kraftkar og spiller med stor autoritet ved siden av serbern. Og Heinze er etter min mening bedre enn A.Cole. Han gir alt, alltid. Og jeg liker spillestilen hans =).

Ronaldo------Essien-------Scholes-------Robben

Ronaldo trenger jeg vel ikke si noe om, mens Essien er en av, om ikke den beste midtbanespilleren i PL akkurat nå. Han har en defensiv kraft du må lete lenge etter. Scholes vil da på denne midtbanen bli det offensive leddet. Scholes som også kan takle (ihvertfall prøver) mister sjelden ballen og har en utsøkt teknikk. Ikke på samme måte som diverse brasser selvfølgelig. Han har også et godt overblikk og gir mange geniale pasninger. Arjen Robben er et eneste stort mysterium. Han er en av verdens beste vinger, men han får nesten ikke spilletid. Merkelig, Murinho. Hører du?!

---------------Rooney---------Drogba-------------

Dette er de to beste spissene i PL. Trenger vel ikke si noe mere?

Innbyttere: Lehmann, Terry, J.Cole, Lampard, Saha

Lenke til kommentar

FØRSTEELLEVEREN

Keeper: Edwin van der Sar

Bunnsolid sisteskanse for Manchester i år. Rutinert som få.

Høyreback: Micah Richards

Manchester Citys unggutt har imponert alle i år. Alltid villig offensivt, god og trygg defensivt. Et supertalent.

Midstopper: John Terry

Chelseas kaptein er robust og god. God med ballen til midstopper å være. En ledertype.

Midstopper: Njamana Vidic

Har vist seg å være et fantastisk kjøp. Vinner alle dueller nærmest. Klok og sikker.

Venstreback: Ashley Cole

En tulling utenfor banen, men på banen er det få venstrebacker som slår denne mannen.

Høyreving: Cristiano Ronaldo

Premier Leagues største artist. Fart, finter og finesser er hans varemerke. Må lære seg å oppføre seg. Filmer. Spiller som en gud, oppfører seg som en drittsekk.

Sentral midtbanespiller: Michael Essien

Blør for drakta uavhengig av hvilken posisjon han spiller i. Har virkelig funnet seg til rette i Chelsea nå. Drømmemål mot Manchester United.

Sentral midtbanespiller: Francesc Fabregas

Et utrolig talent. Pasningsfot, overblikk, balanse og teknikk. Har vist at han kan dominere de store kampene.

Venstreving: Arjen Robben

En konstant trussel når han får spille. Fart, teknikk og innleggsfot. Sliter en del på benken, har fått spille mer i det siste.

Spiss: Didier Drogba

Verdens beste førsteberøring, iallfall en av dem. Kombinerer vanvittig spenst, styrke og fart med strålende teknikk og avslutteregenskaper. En komplett angriper. Filmer en del, få det bort!

Spiss: Wayne Rooney

Teknikk, råhet, gjennombruddskraft, avslutteregenskaper. Hva mer kan man forvente av en spiss? Eneste svakhet er hodespillet, men det er ikke akkurat utrenbart det heller.

UTFORDRERNE:

Ledley King

En fantastisk god spillende midtstopper. Veldig viktig for Tottenham.

Gareth Barry

Har hatt en kjempesesong for Villa, både som back og som midtbanespiller. Har notert seg for hele seks scoringer.

Mike Arteta

Solid midtbanespiller som har hatt en strålende sesong for ett middelmådig Everton-lag så langt.

Lenke til kommentar

--------------------------Given-----------------------------

-----Meite------Campell*-----Woodgate-----Primus-----

-------------------Fabregas----Essien----------------------

Lennon--------------------------------------------Ronaldo-

-------------------Drogba------martins-----------------------

inbyttere:

James

Terry

emre

Kanu

Anelka

dette er den beste lagoppstillingen syntes eg, eg følger mye med på engelsk fotball har sett de meste av kamper i premier league i år så dette er min mening på årets lag for meg i premier league.

ps.dere som bare tar chealsea,man utd ,arsenal og liverpool følger ikke med på fotball dere ser sikker på Football manager og ser hvem som er mest verdt...

Hilsen en fotball slave ^^

Lenke til kommentar
--------------------------Given-----------------------------

-----Meite------Campell*-----Woodgate-----Primus-----

-------------------Fabregas----Essien----------------------

Lennon--------------------------------------------Ronaldo-

-------------------Drogba------martins-----------------------

inbyttere:

James

Terry

emre

Kanu

Anelka

dette er den beste lagoppstillingen syntes eg, eg følger mye med på engelsk fotball har sett de meste av kamper i premier league i år så dette er min mening på årets lag for meg i premier league.

ps.dere som bare tar chealsea,man utd ,arsenal og liverpool følger ikke med på fotball dere ser sikker på Football manager  og ser hvem som er mest verdt...

Hilsen en fotball slave ^^

7623179[/snapback]

Ganske godt gjort å bare ha med 1 Man Utd spiller på laget. Hvordan er det mulig å si at f eks Emre skal foretrekkes foran Scholes? Woodgate/Campell foran Vidic?

Lenke til kommentar
ps.dere som bare tar chealsea,man utd ,arsenal og liverpool følger ikke med på fotball dere ser sikker på Football manager  og ser hvem som er mest verdt...

7623179[/snapback]

Årets kommentar til nå.

7623532[/snapback]

Ja, HAHA! Merkelig det der, at de beste spillerne spiller på de beste lagene.

Lenke til kommentar

Nå har det vært en del diskusjon om formspillerne i PL i år ( elr ifjor blir det vel :p )

Når jeg lagde denne tråden, tenkte jeg hovedsaklig på spillere generelt fra PL, uavhengig av årets prestasjoner..

Men det hadde også vært særdeles interessant å se hva folk mener om PL's beste lag så langt i sesongen.

Jeg selv har dessverre ikke fått sett så mange kamper fra PL i År, slik at jeg kan sette opp et lag. Gjør jeg det, så blir det nok flest spillere fra de fire toppklubbene. hakke så god tid til å se på kamper som før :roll: ..

Men jeg legger ut et annet lag som er hentet fra et annet forum( footbakkunlimited), så på det, og så meget godt ut..jeg er enig i de fleste plassene, men der jeg er usikker, har jeg ikke nok kunnskaper til å bytte ut spilleren.

Keeper: Jussi Jääskeläinen (Bolton)

Svært solid keeper som så og si aldri gjør feil. Det han derimot kan gjøre er helt utrolige redninger. Har vunnet et par kamper for Bolton denne sesongen. God rekkevidde og reflekser. Kommer så vidt foran James grunnet lavere feilprosent, selv om James kanskje har hakket mer spektakulære redninger.

Høyre back: Michael Essien (Chelsea)

Essien har riktignok ikke spilt mye back, men de gangene han har gjort det har han vært Premier Leagues klart beste. Gjør aldri en feil defensivt og er meget god offensiv. Har vært Chelseas klart beste spiller så langt og er derfor bankers på årets lag.

Venstre back: Gareth Barry (Aston Villa)

Er som vanlig Villas beste spiller. Har byttet på å spille på midtbanen og på backen denne sesongen og i mangel på gode venstrebacker får han den plassen her. Har et meget godt venstrebein og er nok bedre offensivt enn defensivt, men kan uten tvil bekle backplassen uten større problemer. Er toppscorer i Villa med 9 scoringer denne sesongen.

Midtstopper: Abdoulaye Meite (Bolton)

Sam Allardyce har nok en gang gjort et kupp på transfermarkedet. Denne gangen såpass bra at det kan klassifiseres som årets kjøp. Meite har vært en klippe i et solid Boltonforsvar og har ennå ikke gått glipp av en kamp. En av de få spillerne som har glidd rett inn i Premier League uten større problemer.

Midtstopper: Nemanja Vidic (Manchester United)

Kom til klubben for ca et år siden og virket svært ustabil i sine første kamper for United. Denne sesongen har Vidic vært en betongblokk i forsvaret og har til og med overskygget Rio Ferdinand med sitt imponerende forsvarsspill, noe som gjør at de drøye sju millioner pundene United betalte for serberen virker som et kupp.

Høyre ving: Cristiano Ronaldo (Manchester United)

Var absolutt ikke en populær mann i England etter sommerens VM og det ble spekulert i at han var på vei til Spania. Heldigvis valgte han å bli i United og har vist seg som en langt mer voksen spiller denne sesongen. Mange av faktene, sutringen og filmingen er borte og Ronaldo har konsentrert seg om fotballen. Du verden hvilken spiller han er! Har rundspilt stort sett samtlige backer i PL denne sesongen og er Uniteds viktigste offensive bidragsyter.

Venstre ving: Matthew Taylor (Portsmouth)

Har vært en av de mest stabile spillerne på et Portsmouthlag som har prestert meget bra denne sesongen. Har stort sett holdt seg på venstrekanten denne sesongen og har kronet gode prestasjoner med noen utroliger scoringer.

Sentral midtbane: Cesc Fabregas (Arsenal)

Unge Fabregas har hatt en utrolig utvikling og er nå viktigere for Arsenal sitt offensive spill enn Henry. Uten han på banen så fungerer ikke den sentrale midtbanen til Arsenal og de blir rett og slett et langt dårligere lag. I en alder av 19 år er han den beste pasningsspilleren i Premier League. Selv om hans styrker ligger i det offensive er han også habil defensivt.

Sentral midtbane: Paul Scholes (Manchester United)

Er sammen med Ronaldo hovedgrunnen til at United sitt offensive spill fungerer så bra som det gjør. Ser rett og slett ut som en ny spiller denne sesongen sammenlignet med de siste sesongene. Kanskje ikke som en ny spiller, men som den gamle Paul Scholes. Har også begynt å score viktige mål igjen.

Spiss: Didier Drogba (Chelsea)

Toppscorer i Premier League og en av de få spillerne i Chelsea som presterer opp mot sitt beste. Har lagt bort endel av det som gjorde han så forhatt i fjor og har i likhet med Ronaldo blitt en bedre fotballspiller av det. I tillegg til å score mål er han også viktig i det oppbyggende spillet til Chelsea som et oppspillspunkt. En veldig god duellspiller.

Spiss: Kevin Doyle (Reading)

Har med sine scoringer og sitt spill vært med på å føre overraskelseslaget Reading opp på en respektabel niendeplass på tabellen. Dette er en spiller jeg virkelig har sansen for. Ikke nok med at han scorer endel, han jobber og sliter hele kampen og gjør det svært vanskelig å være forsvarsspiller med sin gode fart og konstante press.

Håper å få se andre lag også :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

------------------------Cech-------------------------

---Gallas------Vidic-----Terry------Ashley Cole-

-------------------------Makelele---------------------

----------------Gerrard------Fabregas--------------

---Ronaldo--------------------------------Robben-----

------------------------Drogba------------------------

Nå skal det sies at jeg ikke har fulgt så mye med på engelsk fotball i det siste.

Endret av martinho
Lenke til kommentar

-------------------------------------Cech (Chelsea)----------------------------------------

--Richards (Man City) --- Terry (Chelsea) -- Gallas (Arsenal) --- Cole (Chelsea)--

--C. Ronaldo (Man Utd) ------- Barton (Man City) -------------- Gerrard (Liverpool)

-----------------------------------Lampard (Chelsea)--------------------------------------

-------------------- Henry (Arsenal) ------------- Rooney (Man Utd)---------------------

Dette hadde vært et flott lag, etter min mening! Er selv City-fan :)

Lenke til kommentar

-------------------------------Jääskeläinen(Bolton)---------------------------

---Xavier(Mboro)---Woodgate(Mboro)----Terry(Chelsea)----Ashley Cole(Chelsea)---

----------------------------Makelele(Chelsea)------------------------

----------------Lampard(Chelsea)------Cahill(Everton)--------------

---Ronaldo(Man U)--------------------------------Van Persie(Arsenal)-----

-----------------Drogba(Chelsea)--------Yakubu(Mboro)-----------

Benk:

Cech(Chelsea)

Boulahrouz(Chelsea)

King(Spurs)

Ballack(Chelsea)

Xabi Alonso(L'Pool)

Rooney(Man U)

Dessverre så får jeg sett mye om de "dårligere" lagene så blir dominert av de større(med unntak av boro :p ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...