invalid_user Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Cech Neville - Touré - Ferdinand - Gallas Hleb - Gerrard - Scholes - Rosicky Rooney - Henry Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Cech Terry - Ferdinand - Cole Ronaldo - Gerrard - Lampard - Ballack Rooney - Drogba - Henry Subs: Van der Sar Sjevtsjenko Fabregas Cole Carrick Dette er uavhengig av form og hvordan de spiller i engelsk fotball, dette er når de er på sitt beste. 3-4-3 er selvfølgelig den beste formasjonen når man skal putte inn de aller beste fra ligaen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 vds neville ferdinand silvestre evra fletcher carrick o'shea richardson ronaldo rooney :!: Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Nå blir mange som tror du er seriøs sure. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Cech G. Neville - Ferdinand - Terry - A. Cole Ronaldo - Lampard - Gerrard - Giggs/Robben Rooney - Henry Er United supporter så kanskje dette er litt partisk Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Cech G. Neville - Ferdinand - Terry - A. Cole Ronaldo - Lampard - Gerrard - Giggs/Robben Rooney - Henry Er United supporter så kanskje dette er litt partisk 7387962[/snapback] Det gjør da ingenting. Bare å ta en titt på LarsP sitt lag og gjett hvem han han er supporter av. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det gjør da ingenting. Bare å ta en titt på LarsP sitt lag og gjett hvem han han er supporter av. 7387998[/snapback] Forskjellen er at jeg er seriøs, mens du bare troller. Har intet problem med laget til Egil (selv om det er noen spillere jeg ikke er helt enig i, men sånn er fotball). Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det gjør da ingenting. Bare å ta en titt på LarsP sitt lag og gjett hvem han han er supporter av. 7387998[/snapback] Forskjellen er at jeg er seriøs, mens du bare troller. Har intet problem med laget til Egil (selv om det er noen spillere jeg ikke er helt enig i, men sånn er fotball). 7388048[/snapback] Jeg er like seriøs som det vår godeste Fergie er i kveldens kamp mot Everton.. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Fergie kan velge i United-troppen, vi velger blant hele Premier League Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 vi andre får bare håpe at united-supporterne som banansplitt blir jekket kraftig ned i nærmeste framtid Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Tragisk å sette Lamps foran Scholes når du ser hvordan rødtoppen har prestert i år, han og Gerrard er uten tvil PLS beste sentrale. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Cech G. Neville N.Vidic R.Ferdinand A.Cole C.Ronaldo S.Gerrard F.Lampard R.Giggs W.Rooney D.Drogba Og nei. Jeg er selfølgelig ikke Man Utd fan... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Cech(VDS) G.Neville - Terry(Vidic) - Ferdinand - Ashley Cole (Evra) Ronaldo - Scholes - Gerrard - Giggs Rooney - Henry (Saha) Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Keeper: Edwin Van Der Sar Forsvar: Gallas - R. Ferdinand - Vidic - A. Cole Midtbanen: Carrick Scholes Ronaldo Giggs Angrep: Rooney - Drogba Dette vurdert utifra mitt syn på hvem som har spilt best uavhening av klubb eller hvem jeg liker eller ei. Noen kanskje lurer på hvorfor jeg har inne Carrick istedet for Gerrard så er dette fordi jeg føler meg mer trygg når Carrick sender ivei en pasning eller to. Mannen er sikker som banken. (Borsett fra det ene tilfelle der han sov mot Everton i midtuka) Endret 3. desember 2006 av brutti Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Noen kanskje lurer på hvorfor jeg har inne Carrick istedet for Gerrard så er dette fordi jeg føler meg mer trygg når Carrick sender ivei en pasning eller to. Carrick er god han, og jeg skal ikke påstå at alle burde ha med Gerrard i sin lagoppstilling, siden noen kanskje velger en sær oppstilling (selv om all burde ha med Gerrard uansett;) For å illustrere mitt poeng trenger vi ikke å gå lenger enn til forrige kamp: Her er høydepunktene mot Wigan. Nå mangler mye av det defensive arbeidet til Gerrard der, men. Slik spiller han stort sett hver eneste kamp (bortsett fra 2-3 kamper i starten av sesongen, blant annet mot ManU som sikkert er det eneste du har sett av Liverpool denne sesongen) Endret 4. desember 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Her kommer mitt Carrol Abel Xavier O'Shea Babayaro Lee Young Pyo Fletcher "Amedy Faye" DjembaDjemba Gary Speed Hasselbaink Sheringham Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Mine 11 ===========Drogba=====Rooney============= ==Giggs=====Scholes=====Gerrard====C.Ronaldo== ==Heinze=====Ferdinand====Carvalho===Vidic====== ===============Van der Sar================= om laget: Drogba er som LarsP sier klart best for øyeblikket. Rooney bidrar mer på laget enn noen annen spiss. Giggs, spiller fantastisk. Scholes er å fantastisk i år. Ronaldo blir årets spiller om han fortsetter slik. Heinze, vel hvem har vel ikke bruk for en med albuer overalt på kroppen? (Var vel en tottenham spiller som sa dette). Ferdinand har sammen med Vidic spilt fabelaktig i år. Carvalho er etter min mening vel så god som Terry, å enda bedre offensivt. Vidic, vel med måten han har spilt i år kan man ikke utelate han. Van der Sar er tryggheten selv. Nå er dette da formspillere, mange andre jeg hadde valgt før enkelte her ellers. Endret 8. desember 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Her kommer mitt Carrol Abel Xavier O'Shea Babayaro Lee Young Pyo Fletcher "Amedy Faye" DjembaDjemba Gary Speed Hasselbaink Sheringham 7452221[/snapback] Ser at du ikke har tatt verken formspillerne, eller de "beste" spillerne, så hvor har du denne listen fra? Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Her kommer mitt Carrol Abel Xavier O'Shea Babayaro Lee Young Pyo Fletcher "Amedy Faye" DjembaDjemba Gary Speed Hasselbaink Sheringham 7452221[/snapback] Ser at du ikke har tatt verken formspillerne, eller de "beste" spillerne, så hvor har du denne listen fra? 7458208[/snapback] Abel Xavier er ALLTID i form Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Cech W.Gallas-------- N.Vidic-------- R.Carvalho -------- A.Cole C.Ronaldo-------- S.Gerrard-------- F.Lampard--------T.Rosicky(A.Robben) T.Henry---------D.Drogba Endret 8. desember 2006 av Maggen91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå