Gå til innhold

Forslag til 19" skjerm

Simma89

Anbefalte innlegg

HAr tenkt å kjøpe meg en 19" skjerm snart og lurte på om det var noen her som hadde noen gode forslag eller erfaringer å komme med.

Dette skal skjermen brukes til:

- Spill

- Se film

- Surfe på nettet, msn osv....

Skal ikke se veldig mye film på den, men det hender jeg ser på Prison Break eller noe annet innimellom, så mp ikke være en skjerm som er spesialisert på dette^^ Skal spille en del på den så det hadde vært fint om det var rask reaksjonstid og sånn.

Noen som har noen forslag? Prøv å være så billige som mulig.. (Er ingen rik mann i fulltidstilling i Hydro=P)

Btw: har denne skjermen: ViewSonic VP171s. Kjøpte den for rundt 3 år siden. Den er fint brukt. Noen som vet sånn ca. hva jeg kan få for den?

Takker for svar=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HAr tenkt å kjøpe meg en 19" skjerm snart og lurte på om det var noen her som hadde noen gode forslag eller erfaringer  å komme med.

Dette skal skjermen brukes til:

- Spill

- Se film

- Surfe på nettet, msn osv....

Skal ikke se veldig mye film på den, men det hender jeg ser på Prison Break eller noe annet innimellom, så mp ikke være en skjerm som er spesialisert på dette^^ Skal spille en del på den så det hadde vært fint om det var rask reaksjonstid og sånn.

Noen som har noen forslag? Prøv å være så billige som mulig.. (Er ingen rik mann i fulltidstilling i Hydro=P)

Btw: har denne skjermen: ViewSonic VP171s. Kjøpte den for rundt 3 år siden. Den er fint brukt. Noen som vet sånn ca. hva jeg kan få for den?

Takker for svar=)

7371930[/snapback]

Ingen som har noen bra forslag?

Lenke til kommentar

Så på den og den var DIGG! Eneste minus er at denikke kan stilles i høyden. Dette er jeg nødt til å ha hvis den ikke er lav nok til å passe under pulten min. Så at MS'en var god, men er alt det andre bra med den? og er BENQ en god produsent av skjermer? har hørt at samsung og noen andre er veldi gode.

så på denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=34095

er den god? noen som har noe erfaringer eller tips om denne?

Noen som har noen flere tips til gode skjermer?

Endret av Simma89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...