Clip Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Bare for å ha nevnt det, det er 15 år på Splinter Cell. Er i hvertfall det i alle andre land utenom norge, for jeg har rett å slett ikke sett det i norge ennå. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Skal oppklare et par ting her. Spillet har 11-års aldersgrense i Norge, noe som kun er veiledende. Spillet har også blodeffekter. Det spruter i det man treffer med et skudd, men det etterlater seg ingen spor. Når det gjelder spillet, så er det helt enormt bra. Jeg hadde store forventninger til dette spillet, og det er faktisk enda bedre enn jeg hadde håpet. Jeg har sovet 4 timer det siste døgnet. Resten har gått med til Splinter Cell. Det tar faktisk helt overhånd over hverdagen min. Klarer ikke å slutte å spille det. Hvis et oppdrag mislykkes, så må jeg jo bare prøve en gang til. Splinter Cell er også utrolig spennede. Det har skjedd mer enn en gang, at jeg selv har holdt pusten når jeg skal snipe noen. Jeg tror faktisk at jeg begynner å tenke sånn som Sam Fisher. Da jeg var i butikken i dag, så føltes det unaturlig å gå i det skarpe lyset fra lysene i taket. Begynte faktisk å se etter skygger, før jeg tok meg selv i at dette kanskje var å gå litt for langt. Kontrollene er utrolig bra lagt opp. Det er sjelden at et spill (med så komplekse moves) er så lett å ta kontroll over. Alt virker logisk. Grafikken og lyden er også helt enorm. Har du 5.1 annlegg, så vet du hva jeg snakker om Teksturene er sylskarpe, og animasjonene er også blant det beste jeg har sett. Spillet har en kostant framerate. Jeg vet ikke om det er 30 eller 60, men det går totalt flytende. Har ikke opplevd noen slowdowns ennå. Det eneste jeg har å sette fingeren på er manglende kantutjevning. Det er ikke et stort problem, men det hender at jeg legger merke til det, fordi alt annet ser så fordømt realistisk ut. Bare se på Oljeplattform-brettet. Jeg har faktisk aldri sett så realistisk grafikk i et spill før. Vannet ser helt ekte ut, helt sprøtt!! Vel det var min lille anmeldelse. Dette er et pliktkjøp for alle som er i nærheten av å like dataspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå