Patience Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg lurer på å bygge om pc'en min til mediasenter.. Og rett og slett droppe å ha en pc stående et annet sted i rommet. Jeg har en 40" LCD-skjerm, og har gått til anskaffelse av tastatur og fjernkontroll til MCE. Men i siste liten, lurer jeg på om det kan fungere i praksis.. kun en stuepc.. Ikke noe annet. Jeg surfer stort sett for det meste. Og ser en film i ny og ne. Og skriver vel et brev nå og da.. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 En kamerat av meg bruker HTPC'n sin som hovedpc, funker skjorta. Med ditt bruk klarer du deg nok utmerket... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det fungerer nok helt utmerket det.. Lykke til Lenke til kommentar
raysv Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hehe med de kravene du har så fungerer vel de fleste pc'er stue pc eller ei Lenke til kommentar
haglemann Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Funker nok helt fint det, ja. Helt til du skal skrive brev, når noen andre i huset skal se tv Media-center tastaturet er uansett ikke det helt store til å jobbe i Word med - har selv forsøkt å jobbe med media-center-tastaturet fra sofaen. Da savner man skrivebordet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå