Gå til innhold

Valve norway... BULLSHIT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eg vett d, men morsomt å drive litt :devil: med han...

Valve har hotmailkonto! :!:

det han har skrevet.

Hei

Vi i VN ( Vavle Norway ) har funnet en feil i din Steam-konto. Du har et

PGI-virus, som blant annet vil si at det vil oppstå tre ganger så mye latency når du spiller på en server.

For at vi skal kunne reparere kontoen din, trenger vi brukernavnet og passordet til Steam-kontoen din.

Visst du ikke gjør dette fort, vil viruset ta helt over kontoen din.

Mvh

Marcus Nicholaisen,

Valve Norway

Meg; grei latency eg, så d går fint...

Han; Det kan ta noen dager før viruset vil bli aktivert, så det er

ditt valg om du vil ha en fin konto i to-tre dager, eller ha en som er fin for resten av din levetid...

Meg; og hvor kommer dette viruset fra?... deg?...

Han; En amerikaner ved navn Claude Michel. Han har fått en bot på 300.000 $ for å ha brutt Valve sine brannmurer

Vi vil be deg om å utføre instruksene snart. Vi har 2054 kontoer igjen i Norge å ta oss av,

Meg; og hva er di?

Han; Les i innlegget over

Det er på kontoen viruset ditt ligger, ikke direkte på pc-en din. Kontoen din er knyttet til en fellesserver for alle kontoene i hele Norge, det er denne som er blitt rammet. Vanligvis ville jo vi selvfølgelig visst brukernavnet og passordet ditt, men PGI-viruset har slettet denne informasjonen fra vår database.

Meg; Får jeg en konto av deg så jeg kan benytte midlertidig då?

Han; Selvfølgelig! Når vi får logget inn på din konto, vil du automatisk bli tilsendt en e-post som inneholder et brukernavn og et passord til en midlettidig konto.

Meg; hvorfor får jeg ikke alternativ konto først..?

Han; Du kan gjerne få oppgitt konto-informasjonen nå, men den vil ikke bli aktivert før vi er innlogget med din personlige konto.

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar

Jeg såg film, så ble ikke så mye pjatt alikevell.

Vell, det endte opp med...

Du gikk ikke på den nei...

Vel vel...

Kjenner du noen som kanskje går på denne spøken? Noen som er dumme nok til å gjøre det? Noen som du har møtt på cs?

Viss du leser dette..

Hvordan fikk du tak i msn min? Ikke at det er noe vanskelig, men vil vite hvor du leter etter godtroende fjols.

Hvordan vett du at jeg har cs? Eller bare gjettet du? Eller har du sett tidligere poster her?

Eller kanskje det er en jeg har på msn som utgir for å være en annen...

Nesten som en påskekrim dette. Who can catch the passwordKILLAHH.

:)

Lenke til kommentar
uffameg.. søkte opp navnet på gulesider... kan det være at han har brukt sitt eget navn? evnt. ta seg en prat med mora hans? :) anmelde han til politiet?

7398913[/snapback]

Ja.. kom igjen.. la han svette.. noen som gidder.. er bare 17 så noen over 18 ville bli tatt mer seriøst..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...