Gå til innhold

[Løst] Julegave til kjæresten

LMarie

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen!

jeg har sliti som bare det med å finne ut hva jeg skal kjøpe til kjæresten min og det værste jeg veit er å loke rundt på et kjøpesenter midt i jule stresset så planen var å få julegave shoppinga ferdig før den tid.

Noen som har noen ideer om hva jeg kan kjøpe?

har et budsjett på ca en tusen lapp så er begrenset hva jeg kan kjøpe :ermm: Men har enormt lyst til å gi han noe bra no. Lyst til å imponere litt i år :D

han interesserer seg for bil (nettopp kløpt seg bmw ;) ) og pc (spesielt Wow og kanskje Final Fantasy). ellers typiske guttegreier.

Blir takknemmelig for alle forslag!

god jul :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis han VIRKELIG interesserer seg for bil, så kan vel en pakke med voks / lakkrens +++ fra f.eks. Meguiars være bra. ;)

Elektroniske duppeditter (som har et formål) blir alltid godt mottatt.

Klær?

Ofre noe for han er vel det beste.. Hvis du blir med på noe som du ikke nødvendigvis liker så godt, men som han digger. DET funker. Jeg blei drithappy når dama blei med meg på fotballkamp, nettopp fordi jeg vet at hun egentlig ikke er interessert, men gjorde det for min skyld. :)

Lenke til kommentar

Hadde tenkt å foreslå fallskjermhopp ( :love: ) helt til jeg så budsjettet og fant ut at vi er ikke helt i den rette årstiden :)

Tja, vanskelig å si egentlig ... Mitt beste forslag blir å ta han med på noe han liker veldig godt, men som han ikke får gjort så ofte?

Mitt beste våpen for julegaver er intern humor, det alle andre ser rart på deg fordi du gir personen dette, mens det egentlig er en perfekt gave siden det er noe bare dere forstår - da trenger det ikke alltid å bli så veldig dyrt heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...