turbo_princezz Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hei!! Tastaturet mitt lever sitt eget liv. hvis jeg trykker enkelte taster, da taster den noe helt annet. hva er galt? symbolene er p[ feil plass.. skj;nner.. P[ forh[nd takk!! hehe Lenke til kommentar
sycho Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Trykk på alt+shift Du har amerikanske knapper nu =P Lenke til kommentar
turbo_princezz Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 men det hjelper ikke. det er ikke s[nn feil. tastene st[r p[ feil plass lissom. n[r jeg trykker p[ symbolene s[ kommer det helt andre symboler som skulle st[tt et annet sted. og de tre siste bokstavene i alfabete blir ' ; [ . de finner jeg ikke. Lenke til kommentar
turbo_princezz Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 nå fixet jeg det. det sto på amerikansk på instillinger. takk for svaret! Lenke til kommentar
sycho Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Bare hyggelig. Hotkey for å bytte er alt+shift. Så veit du det til neste gang! Lenke til kommentar
Caze Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Dere tar feil alle sammen. Det var aliens!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå