VTW Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Skal som tittelen sier kjøpe meg varmelist! Dette er en varmelist! Problemet er bare det at jeg gjerne skulle hatt en lang rund (sylinderformet. Har prøvd å lage noe som kunne ligne i medfølgende bilde. Skulle ikke være noen som vet hvor jeg kunne få tak i en slik varmelist? -Varmelist: En slags lang, men liten ovn som henger langs veggen. God å ha å varme beina på under en skrivepult! Untitled2.bmp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Er det ikke disse som har fått kritikk for å være brannfarlige da? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Det er de oljefyrte ovnene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ja vet det om oljeovnene, men mener disse varmelisteneogså er brannfarlige... Lenke til kommentar
VTW Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Vel, var ikke det jeg lurte på. Noen som vet hvor de selger en som ligner bildet? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det ser ut som de som var vanlig på skoler før ihvertfall, eller? Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har aldri sett en oval varmelist og jeg tviler også på at det fins. En oval varmelist vil ta større plass enn en vanlig varmeliste og vil ikke være særlig hensiktsmessig heller. Angående brannsikkerhet så er varmelister noe av det tryggeste du kan bruke og kan om så stå på hele tiden. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Det ser ut som de som var vanlig på skoler før ihvertfall, eller? 7380969[/snapback] Ja, det er noe sånt noe! Har sett dem på den gamle barnesolen min! Men vær så snill nå. Trenger bare et svar på spørsmålet. Ikke noe krangling på hvor stor risikoen overfor brann er Endret 29. november 2006 av VTW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå