imran Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Kjøpte en NEC brenner ifjor. Fungker helt suppert. Siden jeg var så fornøyd så kjøpte jeg en NEC DVD brenner til for den andre PC'en. XP kjenner enheten etter oppstart, men brenneren klarer ikke å lese noen brent plater. Brukte system information for å sjekke om enheten var riktig idetifisert. Der merket jeg at PC'en med den ganmle NEC brenneren viser "ATAPI" etter brnner navnet. Det gjør ikke PC'en med den nye brenneren i. Er det en driver jeg må installere selv? Det kom ikke noe med selve brenneren... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Man trenger ikke noen ekstra driver til ATAPI, disse er innebygd i Windows. Det kan være noe galt med brenneren. Min Plextor DVD brenner sluttet å lese CD plater, nå leser den bare DVD. Lenke til kommentar
imran Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Stakk innom butikken og byttet spileren. Funker nå. Sikkert noen feil med selve spilleren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå