dTd Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hei! Jeg har akkurat laget min aller aller første sig jeg er ikke veldig flink i ps kun tatt noen turtials hehe. jeg syns at den ble ganske ok, hva syns dere? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Den var VELDIG grønn egentlig litt for rotete. Men, er bare å øve. øvelse gjør mester. Kanskje prøve å lage noen tøffe bilder, før man lager signaturer. Lenke til kommentar
XplittR Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) *Kremt* https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=564349 *Kremt* OT: Den var ganske bra til å være første du laget da. Skal legge ut mitt nyaste på tråden beskrevet ovanfor. Edit: Hadde visst allereie lagt dei ut. Endret 30. november 2006 av Bendikto Lenke til kommentar
dTd Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 (endret) ojda, skulle nok tittet litt mer ja thx btw ;P Endret 30. november 2006 av ClaW64 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå