Hagr Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hei. Jeg har flashet skjermkortet mitt (x1800GTO) til 600 gpu og 600 minne, og overklokket derfra til 650 - 850 (24/7) dermed utvikler den ekstremt mye varme, ofte over 90C før den streiker... jeg vil gjerne ha en kraftigere luftkjøling... hva kan jeg bruke da? eller er det ikke vits i å kjøpe ny luftkjøler? er jeg nødt til å gjøre om pcen min til frognerbadet bare for å få noen få ekstra MHz? Håper noen kan hjelpe meg MVH. Harald Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 tusen takk for svar... er den kraftig nok? så at det stod "silent" på den... har litt dårlige erfaringer med ordet "silent" XD hehe... men hva er det som kjøler ramen på GFX hvis man bruker den kjøleren?? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Du får med kjølarar til RAM. Sjå HER Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) ok... tusen takk... de er det bare å "lime" på med goop? Endret 28. november 2006 av Hagr Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er skruer som passer i de orginale hullene på skjermkortet, så du skrur den fast med tommelskruer på baksiden av kortet. Meget god løsning, og kjøleren fungerer utmerket. Anbefales, en av de beste (den beste kanskje) skjermkortkjøleren på markedet Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 *DEN ER BESTILT* hehe... sammen med en ny 4200+ da selvfølgelig, kunne ikke dy meg jeg er en svak person Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå