Gå til innhold

Wii vs PS3


Frigg33

Anbefalte innlegg

Blir som å sammenligne fly og helikopter.

 

Noen spill passer best på gamle kontrollen andre på Wiien.

 

Spiller folk guitar hero eller danse spill med vanlig håndkontroll? Nei, trodde ikke det nei.

7372005[/snapback]

Yup! Blir nesten like teit som å spille First-Person Shootere med gamepad!

 

....

 

 

....

 

 

 

....

 

 

 

Hey, vent et sekund!

 

:ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser vel for meg at jeg kommer til å anskaffe alle tre etterhvert. Foreløpig er det få spill til PS3 og Wii som jeg ser fram imot, men når vi nærmer oss neste jul så kommer det nok mange godsaker. Til 360 kommer det såpass mange knalltitler det nærmeste året at jeg tviler på om jeg vil føle et behov for en konsoll til med det første.

 

PS3 hadde nok blitt innkjøpt ganske raskt hvis Blu-Ray var interessant eller hvis jeg ikke hadde PC tilkoblet tv'en. Som spillkonsoll så trenger PS3 noen gode titler før den blir interessant for min del. Og med tanke på at jeg ikke er spesielt interessert i verken MGS eller Final Fantasy så er det få eksklusive titler som krever min oppmerksomhet.

 

Wii har for øyeblikket en tittel jeg vil spille, og det er såklart Zelda. Jeg klarer å vente til det kommer et par knalltitler til, slik som et Metroid Prime og Super Mario spill. Kommer nok i hus i løpet av et halvt år vil jeg tippe.

Lenke til kommentar
Wii kommer om noen dager, men PS3 må vi nok vente litt lengre på. Jeg kommer GARANTERT til å gå for Nintendo sitt vidunderbarn. Er det flere som kommer til å kjøpe Wii eller går dere for PS3 ?

 

Eventuelt hvorfor?

7371187[/snapback]

 

Wii er noe eget. Blir vanskelig og sammenligne med X360 eller PS3

Sammenlign PS3 mot X360 og la Wii være Wii :)

7371914[/snapback]

Jeg mente ikke at dere skulle komme med sammenligninger =P.. men hva folk foretrekker. Jeg lurte på hvilken konsol folk kom til å kjøpe, litt for å sjekke om det bare var meg som er Wii-frelst :)

Lenke til kommentar

Er rimelig Wiifrelst også, men venter med å komme med en endelig dom til jeg har spillt på den i alle fall i ett års tid. Konseptet virker genialt, men man må ennå vente å se hvordan det fungerer i lengden og om utviklere faktisk greier å utnytte det ordentlig. Hvis Wii skal lykkes i mine øyne må kontrollen være ett bedre alternativ til ett utall med tradisjonelle hardcoresjangere i tillegg til en god kontroll for non-gamere. Og det er ikke akkurat noe man kan finne ut av ved launch.

Lenke til kommentar
Jeg er også Wii-frelst, så det er langt i fra noen tvil om at jeg har planer om skaffe en Wii tilogmed før lanseringsdagen. :p

7372496[/snapback]

 

Adresse? :p

7372560[/snapback]

Hehe, hva har man webcam for? :p

 

Forresten, om du ikke får tak i en maskin må du for all del ikke teste en utstillingsmaskin! Da blir du mentalt ustabil helt til du får fatt på din egen. Jeg snakker av egen erfaring. :D

Lenke til kommentar
Hehe, hva har man webcam for? :p

 

Forresten, om du ikke får tak i en maskin må du for all del ikke teste en utstillingsmaskin! Da blir du mentalt ustabil helt til du får fatt på din egen. Jeg snakker av egen erfaring. :D

7372611[/snapback]

 

Tenkte derfor at jeg kunne komme og tafse på kontrollene dine :!:

 

Det med utstillingsmodel: Jeg kan jo tafse på den helt til jeg blir hevet ut av butikken. Kanskje de får inn nye lass mens jeg tafser. Tafser jeg på betjeningen blir jeg kanskje tilbudt en konsoll for å gå hjem.

 

Ble mye tafsing dette.

Lenke til kommentar
Går for PS3. Den er dyrere, men det er det også en grunn til. I enkelte spill (f.eks. bil- og fotballspill) er det også mye bedre med en tradisjonell kontroll, enn å sitte og fekte med en fjernkontroll.

7371213[/snapback]

 

nei for du kan jo ikke velge hva du vil bruke med Wii.. for all del, du blir regelrett tvunget til å bruke Wiiremoten :nei:

7371628[/snapback]

 

Classic-kontrollen følger ikke med. Ser heller ikke vitsen med Wii om man ikke skal bruke bevegelsessensorene.

7371817[/snapback]

Haha. Jeg begynner å skjønne de andre nå.

Lenke til kommentar
Wii selvsagt. Kunne ikke tenkt meg hverken 360 eller PS3 selv om de så bare kostet 1000kr. Nintendo er klart best, det ar de alltid vært og denne gangen kommer de til å dominere markedet også.

 

Blir herlig med Mario, Zelda og Metroid.

7373310[/snapback]

 

 

Det har jeg trua på også.. Trur Wii kommer til å bli en suksess=)

Jeg gleder meg mer til hva som kommer på wii, enn hva som kommer på PS3, forde om jeg skal ha begge.

 

Heia Wii!

Lenke til kommentar
Jeg tror PS3 blir best i begynnelsen, men etterhvert som utviklerene skjønner seg på og får låst opp den utrolige kraften i wii vil den nok passere PS3  :innocent:

7373279[/snapback]

Ja, det er nok akkurat det som kommer til å skje...

 

...

 

...

 

Eller vent litt! Hva skal den smileyen bety? Var du IRONISK???

 

Så... så..... så..... Betyr det at Wii IKKE er kraftigere grafisk enn Ps3??

 

Åh nei! Jeg føler meg lurt!

 

Er det på den måten så gidder jeg i alle fall ikke kjøpe Wii!

 

:cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...