Frigg33 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Wii kommer om noen dager, men PS3 må vi nok vente litt lengre på. Jeg kommer GARANTERT til å gå for Nintendo sitt vidunderbarn. Er det flere som kommer til å kjøpe Wii eller går dere for PS3 ? Eventuelt hvorfor? Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvor mange slike tråder har vi nå? Lenke til kommentar
nacho Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Kommer ikke til å gå for noen før utpå nyåret, og da mest sannsynlig Wii. Denne tråden har et skikkelig potensiale til å bli stengt Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Går for PS3. Den er dyrere, men det er det også en grunn til. I enkelte spill (f.eks. bil- og fotballspill) er det også mye bedre med en tradisjonell kontroll, enn å sitte og fekte med en fjernkontroll. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 jeg synes det er litt dumt og sammen likne ps3 og wii fordi de er så forskjellige wii f.eks har ikke så mye fokus på grafikk og power som ps3 har men istedet på spillingen (wiimoten og nunchucken f.eks høres veldig spennede ut og prøve) i,mens ps3 er kraftpluggen så og sammenlikne dem er ikke noe serlig(synes jeg) lurer på og kjøpe en wii etterhvert faktisk men ps3'en er proiritrert nå Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Går for PS3. Den er dyrere, men det er det også en grunn til. I enkelte spill (f.eks. bil- og fotballspill) er det også mye bedre med en tradisjonell kontroll, enn å sitte og fekte med en fjernkontroll. 7371213[/snapback] Morsomt det du sier der, for Shacknews hadde nettopp en test av bilspill til både Wii og Ps3, og selvom de fant noen problemer her og der så syntest de at bilspill definitivt fungerte bedre med motionkontroll. Slik som både Ps3 og Wii har. Fotballspill aner jeg ikke hvordan vil bli på Wii, men det er definitivt noen unike muligheter med f.eks passningsspill og Wii sin pointerfunksjonalitet. Får se når\hvis PES kommer. Men uansett.... unødvendig tråd siden det det er utallige av de, og de alltid ender med krangel. Selv gleder jeg meg absolutt mest til Wii, men er svært spent på en del titler på Ps3 også, og ikke minst hva utviklerne kommer til å greie å gjøre med hardwaret når de får begynt å utnytte det ordentlig(Om 5 år? Høres resonnabelt ut i forhold til Sony sin 10 års plan). Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 jeg synes det er litt dumt og sammen likne ps3 og wii fordi de er så forskjellige wii f.eks har ikke så mye fokus på grafikk og power som ps3 har men istedet på spillingen (wiimoten og nunchucken f.eks høres veldig spennede ut og prøve) i,mens ps3 er kraftpluggen så og sammenlikne dem er ikke noe serlig(synes jeg) lurer på og kjøpe en wii etterhvert faktisk men ps3'en er proiritrert nå 7371262[/snapback] Ja, det er helt hårreisende dumt å skulle sammenligne to konkurrerende spillkonsoller. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) jeg synes det er litt dumt og sammen likne ps3 og wii fordi de er så forskjellige wii f.eks har ikke så mye fokus på grafikk og power som ps3 har men istedet på spillingen (wiimoten og nunchucken f.eks høres veldig spennede ut og prøve) i,mens ps3 er kraftpluggen så og sammenlikne dem er ikke noe serlig(synes jeg) lurer på og kjøpe en wii etterhvert faktisk men ps3'en er proiritrert nå 7371262[/snapback] Ja, det er helt hårreisende dumt å skulle sammenligne to konkurrerende spillkonsoller. 7371293[/snapback] ja de er jo konkurrenter det er sant... men du tok poenget ikke sant Endret 27. november 2006 av fanboy Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 `kan dere ikke heller ligge inn en link til de andre postene om dette istedet for å bare rope ut at dette har blitt diskutert 100 ganger før? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Du kan jo lese litt om hva jeg synes om Wii om du følger disse linkene under her. Playstation 3 har jeg ikke prøvd. Min første spilletid med Wii: http://wii-fan.net/feature/wii-paa-eletroworld.html Min andre spilletid med Wii: http://wii-fan.net/feature/vi-spiller-wii-igjen.html Lenke til kommentar
Heales Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ja takk, begge deler, eller mer korrekt alle tre. I denne rekkefølgen: 360 Wii PS3 Halo 3, Super Mario Galaxies og MGS4 - ja takk. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ja takk, begge deler, eller mer korrekt alle tre. I denne rekkefølgen: 360 Wii PS3 Halo 3, Super Mario Galaxies og MGS4 - ja takk. 7371524[/snapback] Mario Galaxies FØR mgs4? jaja hver sin smak =) Lenke til kommentar
RaZeR91 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Har 360 nå, skal kjøpe Wii 8. desember (viss jeg får tak i), og PS3 til våren.... Må bare ha alle Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Går for PS3. Den er dyrere, men det er det også en grunn til. I enkelte spill (f.eks. bil- og fotballspill) er det også mye bedre med en tradisjonell kontroll, enn å sitte og fekte med en fjernkontroll. 7371213[/snapback] nei for du kan jo ikke velge hva du vil bruke med Wii.. for all del, du blir regelrett tvunget til å bruke Wiiremoten Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Går for PS3. Den er dyrere, men det er det også en grunn til. I enkelte spill (f.eks. bil- og fotballspill) er det også mye bedre med en tradisjonell kontroll, enn å sitte og fekte med en fjernkontroll. 7371213[/snapback] nei for du kan jo ikke velge hva du vil bruke med Wii.. for all del, du blir regelrett tvunget til å bruke Wiiremoten 7371628[/snapback] Classic-kontrollen følger ikke med. Ser heller ikke vitsen med Wii om man ikke skal bruke bevegelsessensorene. Lenke til kommentar
Heales Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ja takk, begge deler, eller mer korrekt alle tre. I denne rekkefølgen: 360 Wii PS3 Halo 3, Super Mario Galaxies og MGS4 - ja takk. 7371524[/snapback] Mario Galaxies FØR mgs4? jaja hver sin smak =) 7371586[/snapback] Kanskje det skyldes at Super Mario Galaxies lanseres FØR MGS4? :!: Og uansett vil jeg aldri være tulling nok til å betale kr 5500,- for en PS3. Prisen skal ned med minst kr 2000,- før en PS3 er aktuell for meg. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Wii kommer om noen dager, men PS3 må vi nok vente litt lengre på. Jeg kommer GARANTERT til å gå for Nintendo sitt vidunderbarn. Er det flere som kommer til å kjøpe Wii eller går dere for PS3 ? Eventuelt hvorfor? 7371187[/snapback] Wii er noe eget. Blir vanskelig og sammenligne med X360 eller PS3 Sammenlign PS3 mot X360 og la Wii være Wii Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Wii er noe eget. Blir vanskelig og sammenligne med X360 eller PS3Sammenlign PS3 mot X360 og la Wii være Wii 7371914[/snapback] Blir som å sammenligne fly og helikopter. Noen spill passer best på gamle kontrollen andre på Wiien. Spiller folk guitar hero eller danse spill med vanlig håndkontroll? Nei, trodde ikke det nei. Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Blir nok ps3 på meg! Playstation har mange titler som jeg liker. Wii tror jeg kan komme til å bli litt slitsomt i lengdenm, for meg. Jeg sitter ofte på skrå inn mot tven, og jeg tror det kan bli veldig kronglete å måtte peke å veive mot den... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 ARGH! Hvor mange "PS3 Vs Wii" tråder skal man egentlig ha, de ender jo opp med krangling mellom Playstation lovers og Wii lovers. Jeg går for begge, de kommer ikke samtidig. En Wii i Desember, vente et par tre månder så en PS3. Tjener nok til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg