Pysj Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 En mor har anmeldt en SMS til politiet etter at innholdet skremte datteren hennes. Les mer Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Bra! Å spre plagsomme kjede-SMS/mail/brev/etc. burde være forbudt! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hater disse plagsomme kjede-mail/SMSene. Men å anmelde det til politiet fordi datteren ble redd? Litt for ung til å ha mobiltelefon, kanskje? Jeg har iallefall aldri tatt et kjedebrev seriøst, og tror ikke veldig mange gjør det. Iallefall ikke så mange som blir redde Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Men å anmelde det til politiet fordi datteren ble redd? Litt for ung til å ha mobiltelefon, kanskje? Jeg klarer ikke å se sammenhengen mellom disse setningene. Mener du at siden denne datteren har mobiltelefon må hun tåle slike idiotiske tekstmeldinger? Hvor går grensen da? Lenke til kommentar
eiwoh Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er det bare jeg som fikk den her på MSN for veldig veldig lenge siden (i hvert fall mer enn ett år siden, antagelig mer enn to). Hvordan i helv*te skal de finne den som har staret den da? Lenke til kommentar
Werable Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Skjønner egentlig ikke helt problemet her... Får jeg en kjedemelding er den sendt fra en som har telefonnummeret mitt, fortrinnsvis en jeg har gitt det til. Skal jeg anmelde den personen da? Problemet med kjedemeldinger er jo ikke det individet som starter den, men idiotene som faktisk sender den videre!! PS: Tar selvfølgelig forbehold hvis noen får disse meldingene fra ukjente avsendere (les: telenoransatte ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg