karken789 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 ja det jeg lurer på står vel som omentrent i emnetitlen Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Finnes en grei guide her. Ellers brukes vel forskjellige typer varmluftblåsere, lightere (har jeg hørt) osv. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 en skikkelig heavy hårføner gjør også susen Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Varme er tingen ja Hvis du vil at det skal bli pent så bruker du bare så mye varme som trengs, bruker du lighter har det lett for at det kan bli litt stygt. Pass også på at du begynner på midten slik at det ikke blir luftbobler midt på Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 lighter funker fint Lenke til kommentar
K-F-J Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Vær forsiktig med lighter da den lett kan smelt gummien. Ta deg god tid og hvis du ser fargen forandres, eller det bobler eller røyker fra strømpen, så vent i ett minutt før du fortsetter. Beste ville nok vært å bruke en varmluftpistol. Og begynn fra midten og jobb deg utover til hver side. Hvis du vil ha det helt tett må du vente på at limen tyter ut i endene, men det er mer hvis du vil ha det ,ligge under bakken tett. Endret 28. november 2006 av K-F-J Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 lighter funker fint 7371197[/snapback] Jeg har sett lighter brukt flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå