Kimelimm Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hei! Tenkte å kjøpe RAM til pcen min, har bare 384 RAM (fikk ny) Men jeg vet ikke hva jeg har, er det samme hva jeg kjøper og setter inn, eller er det en type jeg kan ha? Første gang jeg poster her, så ikke kjeft hvis noe er feil Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hei! Tenkte å kjøpe RAM til pcen min, har bare 384 RAM (fikk ny)Men jeg vet ikke hva jeg har, er det samme hva jeg kjøper og setter inn, eller er det en type jeg kan ha? Første gang jeg poster her, så ikke kjeft hvis noe er feil 7370840[/snapback] Når du har så lav ram fra før bør du vel kjøpe 1024mb ram, så enten 2 x 512 eller en 1024 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 tror du misforsto, jeg mener, jeg har sett masse "DDR" SDR eller noe også, er mange typer så jeg, hvordan vet jeg hvem type ram jeg har? Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Du kan sjekke hva slags RAM på sidene til produsenten, men kanskje noen vet dette her, om du bare poster hva slags maskin du har ? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 tror du misforsto, jeg mener, jeg har sett masse "DDR" SDR eller noe også, er mange typer så jeg, hvordan vet jeg hvem type ram jeg har? 7371151[/snapback] hvilken type ram? har du åpna maskinen å sett? Everest Home gir vel også en del info om hvilken ram du har Lenke til kommentar
safarikjx Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Du kan enten se på selve minnebrikken din og lese av der, eller benytte deg av programmet AIDA32 eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå