DaNeRn Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Jeg sliter med lav fps når jeg spiller cs. Pc min skal klare å kjøre cs helt fint og har gjort det før. Men når jeg spiller på nettet har jeg rundt 50 i ping, noe som ikke er dorlig. Har en adsl 420/128 linje fra bluecom. Vet ikke hva det kan være, hørt noe om vsync og noe andre greier, men vet ikke hva dette er. Noen som kan hjelpe meg. Spiller mye cs så hadde vært fint å få hjelp :smile: _________________ Intel Pentium 3 650 MHz* *Abit BE6-II* *384MB SDram* *Hercules 3D Prophet 4500 64Mb* *Windows XP pro eng* [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-16 11:38 ] Lenke til kommentar
Zabulus Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Jepp det har noe med bl.a. veritcal sync å gjøre. Høyreklikk i windows->egenskaper->innstillinger->avansert->gå inn på grafikkkortet ditt->flere egenskaper->open gl instillinger->vertikal sync->alltid av. Når du spiller cs trykker du ned konsoll, det er knappen over Tab.Der skriver du fps_max 99 eller 100. Halflife motoren støtter ikke mer enn 99 fps så du kan like gjerne skrive 99 der. Håper dette løser problemet ditt:-) Lenke til kommentar
DaNeRn Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 Nå er den veldig ustabil. Den starter på 80-99fps men så dette den ned til 30 fps og så går den opp sånn holder den på Lenke til kommentar
DaNeRn Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 Nå er den veldig ustabil. Den starter på 80-99fps men så dette den ned til 30 fps og så går den opp sånn holder den på Lenke til kommentar
Zabulus Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Ligger stabilt på 99 hos meg, mer eller mindre. Har p4 1.8NW, GF4Ti4600, 512 pc2700 ddr-ram. Du kan også titte litt på cl_updaterate og cl_cmdrate, samt vanlig rate. http://www.savageuk.com/ucconnectionguide/ Mest sansynlig er det grafikkkortet ditt som gjør at fpsen hopper så brutalt.Serverne har vel også litt å si, finn deg en med lav ping, f.eks Badass, superserverne ect. Invester i et GF4 kort og litt mer ram(billig for sdram), så vil du få en bedre spillopplevelse, ikke bare i cs, men i andre spill oxo. Hvis det er hardt å få tak i kroner, invester i mer ram, og ta en nærmere titt på linken der angående updaterates ect.Vil få cs til å flyte bedre og lagge mindre. Lenke til kommentar
DaNeRn Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 Ok. Den pcen jeg har nå skal byttes ut skal kjøpe noe nytt med ati skjermkort og litt diverse. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå