Feltherre Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Belte var Drapsvåpen Når jeg ser sånt,blir jeg utrolig redd. En kniv inni beltet.Utrolig hva folk greier å finne på. Hvorfor kan ikke et belte være et belte?? Det er jo utrolig skummelt når folk går rundt med et drapsvåpen på seg,lett å bare dra ut kniven og stikke noen. Endret 27. november 2006 av SirHenrik Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Når man ser sånt, skjønner man hvor enkelt det har blitt å kapre et fly, hvis man ønsker det... Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Belte var Drapsvåpen Når jeg ser sånt,blir jeg utrolig redd. En kniv inni beltet.Utrolig hva folk greier å finne på. Hvorfor kan ikke et belte være et belte?? Det er jo utrolig skummelt når folk går rundt med et drapsvåpen på seg,lett å bare dra ut kniven og stikke noen. 7370534[/snapback] Jepp -- Best vi får retten til å bære våpen alle mann -- så trenger vi ikke være redd for at noen skal stikke deg ned med en skjult kniv. ... Båre måtte få det ut... Uansett -- Hvis ikke med kniven *i* beltet -- så kunne vedkommende faktisk *brukt* beltet..? Etter å ha sett på selve kniven og beltet, så er det jo egentlig litt skremmende at vedkommende har fått *kjøpe* dette her. Det kan umulig blitt kjøpt i en norsk butikk -- selv om det sikkert kan kjøpes i norge. Sånne våpen som det der er *laget* for bråk -- hva mer er det å si..? Det der var ikke bra. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det er ikke akkurat kult å dra på byen med tanke på all dritten som finnes der.. blir heller hjemme en fredagskveld enn å bli knivstukket liksom. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det gjelder 24/7. Kickboxing-instuktøren min ble truffet av 5 skudd fra en pistol da han var dørvakt. Heldig jævel. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Forskjellen på å bære kniven slik eller å ha den i sokken? Knivbæring er det uansett, og for deg som Ola Nordmann har det altfor lite å si hvor han har kniven sin. Ikke vits å lage artikkel om noe såpass old. Kniver i eltet har man hatt lenge. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ja, nei, fy. Mennesker som bryter loven bør avisene ikke skrive om. Og nei, det er nok ingen forskjell mellom å ha den i sokken og ha den i beltet. Hvis man har endelig funne noen å stikke, så er det like greit å ta av seg skoene. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ja, nei, fy. Mennesker som bryter loven bør avisene ikke skrive om. Og nei, det er nok ingen forskjell mellom å ha den i sokken og ha den i beltet. Hvis man har endelig funne noen å stikke, så er det like greit å ta av seg skoene. 7377506[/snapback] Trenger ikke ta av seg skoene for å få tak i noe som ligger i sokkekanten da? Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Nei, det har du forsåvidt rett i. Gamle fotballsokker får nytt liv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå