djwawa Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Heij! IT.UB Jeg driver som jeg har sagt før med å lage hjemmeside til en UB, vi bruker en e-post fra webhuset.no. Så jeg ville lage en logon på hjemmesiden vår isteden for å surre så mye rundt! Men det virker ikke?! Scriptet medfølger! script.txt Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) hva virker ikke? blir du ikke sndt til siden eller får du bare ikke logget inn? og webhuset har en helt annen action <form method="post" action="/perl/whmail/login" name="logon"> Endret 27. november 2006 av KillYou Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Når jeg prøvde, kom jeg til webhuset.no og fikk meldingen at brukernavnet/passord ikke stemte. Så dataene kommer jo til innloggingsscriptet deres. Eller skjer det det samme når du har riktig passord også? Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 er input navnene de samme? ser også at webhuset sin side har noen sjulte input og noen av inputene er forskjellige. Lenke til kommentar
djwawa Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Stale2k: Det skjer også når vi har riktig passord! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå