crazycooler Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Har for første gang gjort et forsøk på å lage en arbeidslogg ,det skar seg først og fremst på den måten at jeg glemte å resice bildene, så jeg håper moderator da godkjenner det alfor store bildet av slutt resultatet,for det blir bare 1 Stk bilde av mine nylaga vifte gitter og frosta flammer. Kommentarer kan postes der dere veit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=671641 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) First off all så har du bommet litt veldig på hvilken kategori du har postet i. Nydelig arbeid Endret 28. november 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) First off all så har du bommet litt veldig på hvilken kategori du har postet i. Nydelig arbeid 7378381[/snapback] Shit ,ser at det er postet feil nå da!Går det an å flytte den til riktig plass ?og i så tilfelle hvordan? Takk for skryt! Endret 28. november 2006 av crazycooler Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Shit ,ser at det er postet feil nå da!Går det an å flytte den til riktig plass ?og i så tilfelle hvordan?Takk for skryt! 7379140[/snapback] Er bare og rapportere. Så får du sikkert flyttet den NP Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Dette er et bilde, ikke en arbeidslogg. Tråden flyttes derfor ikke. Hvis du vil lage en arbeidslogg kan du skrive litt mer utfyllende, og bruk riktig bildestørrelse (se regler i arbeidslogger-kategorien). Edit: Åpnet tråden, den trenger vel strengt tatt ikke å være stengt så lenge den ligger i denne kategorien. Endret 1. desember 2006 av Rikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå