Gå til innhold

Xbox360 og GOW bundle. Billigest hvor?

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, si at du ikke har noe i spillern, da er den jo ganske lydløs. Setter jeg i Halo2 kan jeg ikke høre den mer enn det. Setter jeg in GeoW derimot, er det rimelig mye mer støy (med stor R på rimelig). Og om jeg kan sammenligne det med noe? Tja, noen skjermkort støyer veldig mye med en gang du booter opp PC'n, noe sånt no? For alt jeg vet kan dette være helt vanlig med X360 spill, som sagt er det eneste andre spillet jeg har prøvd Halo2, og har foreløbig ingen X360 spill sett bortifra GeoW. Det var bare en veldig merkbar økning støy når jeg satte inn det...

Endret av KompleX
Lenke til kommentar
Er en del versjoner som bråker mye ja. Tror jeg har en sånn selv, men jeg er heldigvis ikke så oppmerksom på det når jeg spiller. Skal vel tro at den bråker mer på 360-spill enn vanlige Xbox-spill også, da disse krever at DVD-romen spinner raskere. (Eller?)

7371707[/snapback]

Kan godt hende, hører jo at den støyer mer fordi den spinner kjappere. Konsollen er forøvrig helt ny.

Og når det gjelder å sammenligne det med noe, noen spillere spinner jo plata veldig kjapt med engang, for så å "roen" litt, min gjør ikke det.

Endret av KompleX
Lenke til kommentar
Er en del versjoner som bråker mye ja. Tror jeg har en sånn selv, men jeg er heldigvis ikke så oppmerksom på det når jeg spiller. Skal vel tro at den bråker mer på 360-spill enn vanlige Xbox-spill også, da disse krever at DVD-romen spinner raskere. (Eller?)

7371707[/snapback]

Kan godt hende, hører jo at den støyer mer fordi den spinner kjappere. Konsollen er forøvrig helt ny.

Og når det gjelder å sammenligne det med noe, noen spillere spinner jo plata veldig kjapt med engang, for så å "roen" litt, min gjør ikke det.

7371724[/snapback]

kan du sjekke produksjonsdatoen i 360'en din. også hvilken DVD-rom produsent. har hørt at samsungs DVD-rom er den som bråker minst

Lenke til kommentar
2799,- + 399,- = 3198,-

Hvis jeg ikke har regnet feil får du Xbox 360 Premium og Gears of War til denne prisen hos Elkjøp. :D

7370975[/snapback]

Forutsatt at de er inne på lager :p Har lagt merke til at Elkjøp kjører tilbud, uten at de har varen inne i det hele tatt.. (Expert er forsåvidt ikke noe bedre :p )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
2799,- + 399,- = 3198,-

Hvis jeg ikke har regnet feil får du Xbox 360 Premium og Gears of War til denne prisen hos Elkjøp. :D

7370975[/snapback]

Stemmer godt det, hadde to kamerater som kjøpte disse to på Elkjøp forrige helg når Gears ble gitt ut. Beste var at begge først fikk tilbud om PES6-bundle til 3400 ;)
Lenke til kommentar

Ja du det irriterer meg endel og... Er vel en vanesak, og blir vel vandt med det etterhvert, ikke så ille at jeg tenker på å konsollen, dog. Ellers er den jo kjempeflottings :p Men en ting angående GeoW, jeg sliter med å joine live games, blir bare kasta ut og får en feilmelding om at "Connection to host was lost", eller noe i den duren. Har prøvd flere ganger. Dette skjer forøvrig aldri under Halo2 spilling.

Lenke til kommentar
men støyer virkelig X360 spillern så mye? :p Den gjør liksom ikke det med Halo2, og GeoW er foreløbig det enste X360 spillet jeg har. Altså, det er ikke sinnsykt høyt, men høyere enn jeg trodde.

7371650[/snapback]

Ja, den gjør det. Er helt håpløst som den bråker. Orket ikke ha min i hus engang pga det. Skjønner seriøst ikke hvordan MS kunne godta at den bråker slik. Helt ufattelig.

Grunnen til at Halo og Xbox spill ikke bråker er fordi da spinnes plata mye saktere. Med 360 spill derimot spinner den full fart, derfor støyen.

Leverte min kjapt tilbake til butikken. Og pga bråket skal jeg aldri ha 360 noen gang igjen. Selv om den så bare koster 500kr.

7373608[/snapback]

Må ha fått en helt annen maskin enn deg jeg... Xbox 720 tenker jeg. Fordi min, merkelig nok, spinner DVD-ene kjapt kun ved loading, etter det er den ferdig, og da hører du bare viftene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...