Gå til innhold

Xbox360 og GOW bundle. Billigest hvor?

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2799,- + 399,- = 3198,-

Hvis jeg ikke har regnet feil får du Xbox 360 Premium og Gears of War til denne prisen hos Elkjøp. :D

7370975[/snapback]

Sikkert ikke verre enn at hvis du slenger ut en kommentar om at "siden jeg er så hyggelig, får jeg vel litt rabatt?" med et glimt i øyet, så slår de av en hundrelapp eller to. Slike kjeder pleier å være hyggelige på sånt :)

Lenke til kommentar
2799,- + 399,- = 3198,-

Hvis jeg ikke har regnet feil får du Xbox 360 Premium og Gears of War til denne prisen hos Elkjøp. :D

7370975[/snapback]

Sikkert ikke verre enn at hvis du slenger ut en kommentar om at "siden jeg er så hyggelig, får jeg vel litt rabatt?" med et glimt i øyet, så slår de av en hundrelapp eller to. Slike kjeder pleier å være hyggelige på sånt :)

7370996[/snapback]

Hadde det ikke vært for nicket ditt så hadde jeg gått ut ifra at du var av det kjønnet som jeg desperat prøver å dra meg med hjem etter en bytur.

Selv ikke en blitz i øyet mitt hadde ført til en billigere pris på Elkjøp, eller noen annen plass for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært for nicket ditt så hadde jeg gått ut ifra at du var av det kjønnet som jeg desperat prøver å dra meg med hjem etter en bytur.

Selv ikke en blitz i øyet mitt hadde ført til en billigere pris på Elkjøp, eller noen annen plass for den saks skyld.

7371334[/snapback]

Ja, jeg er mann ja ;)

Hoho! 1-0 :!:

Uansett, jeg har fått mye rabatt på diverse butikker bare ved å spørre. Kanskje ikke Elkjøp, siden de har såpass lave priser allerede, men den horribelt overprisa Spaceworld er faktisk ikke vanskelig å be. Ikke Telebutikken heller.

Lenke til kommentar

Jeg semi-hijacker en tråd igjen; Akkurat kjøpt meg GeoW, for det første ser det jo helt utrolig ut, virker jævla fett og, men støyer virkelig X360 spillern så mye? :p Den gjør liksom ikke det med Halo2, og GeoW er foreløbig det enste X360 spillet jeg har. Altså, det er ikke sinnsykt høyt, men høyere enn jeg trodde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...