Gå til innhold

Xbox live pris

Rune S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-16 11:14, skrev Rune S:

Så det vil ikke koste noe ekstra per spill?

Du betaler en fastpris for å bruke Xbox Live (som er $60 i statene nå), men prisen i Norge er ikke avklart på dette tidspunkt. Utgiften på spillene forblir som du er vant med.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-16 12:16, skrev daf:

så man må betale for å ha x-box live. jeg har jo bredbonn hjeme. kan man ikke bare koble den opp til den uten å betale fast pris hvært år eller mnd

Ja, du må betale for å benytte deg av Xbox Live-tjenesten som Microsoft tilbyr. Jeg vet ikke i detalj hvordan det tekniske fungerer, men jeg regner med du må ha et brukernavn og passord for å logge deg på Xbox Live-serverne, og det er noe av det du betaler for.

Lenke til kommentar

I USA så får man med headset og online utgavene av Moto GP og Whacked. Det vil si at dette ikke er fullversjonen av spillene, bare multiplayer delen. Veiledende pris er $49.99 (US), og inkluderer ett års abonnement på tjenesten. Du kan dermed spille så mye du vil, uten å måtte betale noe mer.

Prisen i Norge vil bli omtrent den samme. Man vil sannsynligvis se 2 andre spill i bundelen, når den slippes i EU.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-16 12:16, skrev daf:

så man må betale for å ha x-box live. jeg har jo bredbonn hjeme. kan man ikke bare koble den opp til den uten å betale fast pris hvært år eller mnd

Jeg vet at dette er helt off-topic og at det er flere på forumet med lese/skrivevansker (og dette er jo noe man ikke kan noe for), men det må da være mulig å skrive "bredbånd" riktig! Dette er ikke en uheldig skriveleif en gang som de fleste har innemellom..

Lenke til kommentar

Quote:

Jeg vet at dette er
helt
off-topic og at det er flere på forumet med lese/skrivevansker (og dette er jo noe man ikke kan noe for), men det må da være mulig å skrive "bredbånd" riktig! Dette er ikke en uheldig skriveleif en gang som de fleste har innemellom..

Ja jeg blir nesten sint når jeg leser i dette forumet.. Kun en brøkdel av innleggene har god skriftlig norsk. Gå alle på barneskolen enda, eller kan dere ikke bedre? Da burde dere kanskje vurdere å følge med på skolen.. Lurer litt på om "innemellom"'en din er helt riktig også men men :smile:

Quote:

Viss du ikke vil betale en fast pris kan du jo bruke Xbox connect, men da må du chippe boxen først.

Hvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...