Zypher91 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hallo:) har tenkt å modde litt på mitt raidmax cobra. Sålangt har jeg tenkt til å skjære ut det stålet som går over plexien og fikse fronten på et vis. Har dere no ideer rundt dette? Kom gjerne med andre modda sånne kabinetter bilde av kabinett: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=FU822WS&mcat=c432 takker for svar. mvh zypher Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det med sia er ikke så dumt, får vekk litt fjortiss preget. Med fronten er det litt værre, den er sikkert laget i plastikk, noe som gjør det meste av modifikasjoner litt kjedelig (stress). Du kan bruke fiberglass til å tette i gjen alle riller og på den måten få et mer enkel front, vekk med den alien wannabe'en. Og evt etter dette skjære ut sånn luften kommer inn i front. Evt så kan du lage en helt ny. Det vil være lettest å bare ta en alu/stål plate og bøye kantene og skjære ut til CD-rom o.l Men med alu/stål vil det være vanskelig lage "custom" form. Hvis det er dette du er etter, vil en måte å gjøre det på, å bruke isopor til å forme, så legger du glassfiber oppå. Isoporen skal selvsagt vekk når glassfiberen er tykk og sterk nokk. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Du kan jo starte med å sparkle foronten da Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Klekkus Postet 28/11-2006 : 17:43 Du kan jo starte med å sparkle foronten da Har begynt på litt gamlere verson(enn det i bilde) av cobra towret men har gått i stå. sjekk siggen min for link Endret 11. desember 2006 av Tdnoz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå