Maynard James Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hei, Jeg har endelig fått opp en EQDKP side nå. Har nettopp starta opp et nytt guild. Og har nå funnet veien til Molten Core. Men, jeg har et problem. Tracking av raids går knirkefritt osv. Men, hvilken måte er best å "uploade" til siden? Har lest litt om dkp strings osv, copy paste og slikt, men får det ikke til å fungere. Noen som har noen tips? Kunen tenkt meg et enkelt og kjapt oppdaterbart dkp system. Mvh Steinar Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Vell, vi gjør alt slikt manuelt ^^ Penn, papir og klokke Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Tar det ikke fryktelig lang tid å adde dkp på vær member i raidet osv da? =S og hvordan skal jeg adde de den første gangen? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Vell, vi gjør alt slikt manuelt ^^Penn, papir og klokke 7371641[/snapback] Alt for å ikke gjøre det på Excel når vi først snakker manuelering Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Last ned denne: http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...dkp-modded.html Høyreklikk på raidet i ettertid og velg IMPORT dkp string. Dette importer du til EQDKP administrasjonssiden. Husk å stå nærme bossen når loot fordeles så du får satt poeng på alt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 aah, da er det kanskje mulig å starte et "nytt" raid etter hver boss, sånn at jeg kan få opp dkp : luci : 5 magma : 5 gehennas : 5 garr : 5 osv : 5 Jepp, dette virket snedig. Lenke til kommentar
Cx Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 aah, da er det kanskje mulig å starte et "nytt" raid etter hver boss, sånn at jeg kan få opp dkp : luci : 5 magma : 5 gehennas : 5 garr : 5 osv : 5 Jepp, dette virket snedig. 7372630[/snapback] Bruker du CT_RaidTracker+eqDKP modded så lager den et nytt raid pr boss automatisk. Er forresten sinnsykt mye freshe addons ute på forums.eqdkp.org jeg anbefaler deg å ta en titt på. Lenke til kommentar
Heimdal Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Bruker den addonen selv, og jobben blir da veldig lett med tracking. man kan stille dne litt in som man selv vil. som f.eks : at den lager et nytt raid for hver boss og 1 for trash, (men forsatt en dkp string) Eller hele runnet som et raid Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vi bruker www.webdkp.com. Utrolig enkelt system, ting går nesten automatisk. Noen bugs er det, men jeg er generelt sett veldig fornøyd. Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå