Gå til innhold

Pass deg for Spiderman, Hjelp!

Anbefalte innlegg

Bestilte Soul Calibur for Gamecube 19. Oktober hos Spiderman. Spilet var en bursdagspresang til søstera mi. Hun har bursdag 2. November, så jeg tenkte at jeg hadde god tid.

Pengene mine har blitt trekt fra konto ca 22. Oktober

Har sendt 4 mail men får ikke svar. Ikke tar det telefonen heller.

I dag er det 27. November altså 5 uker siden jeg bestilte. Jeg har enda ikke fått spillet :no: Bor langt fra Oslo så kan ikke dra ned til butikken.

Hva kan jeg gjøre?

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestilte Soul Calibur for Gamecube 19. Oktober hos Spiderman. Spilet var en bursdagspresang til søstera mi. Hun har bursdag 2. November, så jeg tenkte at jeg hadde god tid.

Pengene mine har blitt trekt fra konto ca 22. Oktober

Har sendt 4 mail men får ikke svar. Ikke tar det telefonen heller.

I dag er det 27. November altså 5 uker siden jeg bestilte. Jeg har enda ikke fått spillet :no: Bor langt fra Oslo så kan ikke dra ned til butikken.

Hva kan jeg gjøre?

7370182[/snapback]

ring forbruker rådet... de gir tips og råd i sånne situasjoner..

Lenke til kommentar

Prøv 22 41 00 50. Spiderman bruker helt sikkert et sentralt bestillingssystem slik at hvilken som helst butikk kan sjekke statusen på ordren din. Jeg nekter å tro at INGEN av spiderman butikkene svarer på telefonen...

På den andre siden så er det ingen grunn til å bruke spiderman til spillkjøp, alt for høye priser ut. Det blir litt som å kjøpe datautstyr på spaceworld...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...