herx Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Hei! Jeg har koblet pc'en min til tv'en, men fikk ikke tilfredstillende bilde. Ikonene ble nærmest uleselige og veldig vanskelig å gå på internett. Er det andre måter å tilkoble pc til tv der man ikke bruker s-video eller kompositt-kabel? Finnes det grafikkort som er beregnet for dette som også kan brukes til skriving, gå på internett osv? Andre muligheter? På forhånd takk for alle svar. Lenke til kommentar
keylab Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Hva med denne? http://www.palmbutler.com Lenke til kommentar
Dings Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Jeg har også koblet TVen til PCen, emn det ble ganske utydelig å lese tekst. Men hvorfor vil du surfe på nettet med TVen din? TVen brukes til å se film. :wink: Mvh. Dings PS. det hjelper hvis du går litt bort fra TVen (2-3-4m eller noe slikt). Da blir det faktisk tydeligere. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Selvsagt får du ikke bra bilde. En TV er ikke en dataskjerm, har vesentlig dårligere oppløsning. Sånn er det bare, ingenting du kan gjøre med det (bortsett fra å kjøpe en annen TV som er designet for databruk). Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Jeg hadde samme problemet før, dette er meget vanlig særlig på nvidia grafikk som har tv ut. Men det går an å ordne til, med litt confing av tv outen ved bruk av programmet tv tool(Kun nvidia). Etter litt tweaking med det kan man faktiskt lese teksten på tven, selv om det ikke det jeg personlig skal bruke det til. Men du får til å rense opp det meste med tvtool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå