Zypher91 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) hallo, copperheaden min er ødelagt og jeg vil ha en ny mus..det blir for dyrt med en ny copperhead så da har jeg sett på mx518 og den svarte ms 3.0 lurer på hvem av de to dere syns er best til gaming og til vanlig bruk skal forresten brukes på en qpad ct takker for svar mvh. zypher Endret 27. november 2006 av Zypher91 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 begge de finker utmerket til gaming. Hvilken du velger har egentlig ikke noe å si siden de er gode begge to. Jeg har selv mx518 er er veldig fornøyd med den, så den kan jeg anbefale iallefall. Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg bruker fortsatt min gode gamle 3.0 :!: Synes den er digg, helt siden den kom ut. Men en kompis av meg synes mx518 har mye deiligere grep... Så det spørs om hvilken du synes passer best for deg ..(formen altså) Men uansett good luck! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Som tidliger nevnt, dette har mye med formen på musa og gjøre. Har selv 518 og er meget fornøyd med den! godt grep, mange fine ekstra knapper, rask responstid, og man kan stille på DPI "ingame" Brukt denne sammen med Steelpad 5l og Steelpad QCK.. begge mattene passer flott til musa! Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 HAr MX-518, og det er ikke noe og trekke ned på den vil anbefale den på det stekeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå