:Francis: Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Etter alle skrekkhistoriene med lekasjer med TT sett så hadde jeg ikke vurdert det heller! Som Herr Brun sier, kjøp kvalitetsdeler! Francis Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vel, med high-end luftkjøling til halvparten av det igjen får du samme temperaturer. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Får man samme temperatures med en Hig end luftkjøler som med bigwater vannkjøling? Det skulle jeg ha likt å sett. Har du link til noen form for tester av det? Det var de gamle pumpene til bigwater, og noen partier med lav kvalitet på noen av delene, som har gjort at det har litt dårlig rykte, Kjøper du et bigwater set i dag, så for du masser av kvalitet, ingen lekasjer, og behagelige temperaturer til 1000kr. Lenke til kommentar
andper Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Skjønner at folk er litt uenige her.. men er det noen som har en god pris på nybegynner sett fra micoplex da? og kan noen liste opp hva man trenger av utstyr til vannkjøling? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Du må vel ut med minimun 2000 hvist du skal ha vannkjøling fra microplex Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vel, med high-end luftkjøling til halvparten av det igjen får du samme temperaturer. 7378001[/snapback] Venter spent på en test eller noe som viser at en luftkjøler kjøler like bra som et bigwaterset. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg kan si at mitt BW-sett yter ganske godt. BW har faktisk god ytelse hvis det monteres riktig. Problemet er at en del har hatt uflaks med de dårlige utfallene av en (virker det som) svært varierende produksjonskvalitet. Denne uttalelsen gjelder det første BW-settet som kom ut! (Jeg innbiller meg at de nye revisjonene (7x5) har jevnere produksjonskvalitet) Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Er enig med det der, det er noen som har hatt uflaks med bigwater for noen år siden, men nå er kvaliteten helt topp! Og jeg er forstat spent på å se hig end luft kjøler som kjøler bedere enn bigwater 745 Lenke til kommentar
homer-simpson Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 mitt første system var en total katastrofe kunne hat akvarium inne i pc`n :!: Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Man kan vel si at dei fleste som kjøpte BW for 2,5-1,5 år siden hadde uflax... Eg kjøpte tre stk til halv pris hjå komplett, og på alle desse er pumpa øydelagd. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 å..? ossen vannkjøling da? og hva var det som lakk? var det din feil? Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Går jo fint å få eit sett frå micoplex ned til under 1500 da: AC 2x12cm radiator: 450 mist pumpe : 400 ac vannblokk: 300 småting: slanger, destilert vann, slangeklember og to nippler: 200 = 1350 + vifter Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Så må man ha 2 vifter som koster min 60-70 pr stk og så er ikke det den beste radiatoren med hensyn til pris...da vil cooltek eller mist radiatorene være bedre. Oj sto vist + vifter Endret 29. november 2006 av magnulf Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Er enig med det der, det er noen som har hatt uflaks med bigwater for noen år siden, men nå er kvaliteten helt topp! Og jeg er forstat spent på å se hig end luft kjøler som kjøler bedere enn bigwater 745 7387733[/snapback] Hørt om å sette ting på spissen? Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Så må man ha 2 vifter som koster min 60-70 pr stk og så er ikke det den beste radiatoren med hensyn til pris...da vil cooltek eller mist radiatorene være bedre. Oj sto vist + vifter 7388151[/snapback] Eg berre sette opp eit raskt oppsett for å vise at det fint går an å få eit eigenkomponert sett til 1500. Eigentleg tok eg berre det fyrste og beste eg fann. Kan jo f.eks sikkert bytte til cooltek radiator + 2 nippler som da blir 8 kr dyrere.. Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Hehe ja kom på at det fulgte med nippler til den radiatoren du hadde satt opp og Billigsett er noe tull Kjøp stort når du først kjøper så slipper du å bytte deler senere. Endret 30. november 2006 av magnulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå