Ulven Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Har nå vært uten nett i 2 dager... Telenor sier dem jobber med saken, men forskyver denne "feilen er utbedret inne kl xx:xx" med 2-3 timer om gangen... Ufattelig irriterende.. Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Kjekt med NGT nå ja Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 De skal prøve å bytte noen kort kl. 18:30 i kveld. Får håpe at det ordner seg da. Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Da skal feilen være ordnet. Kundene blir koblet inn fortløpende... Lenke til kommentar
gimme Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har Telenor men her er intet nett Jeg er lei av å være på naboens nett ... Det går så sinnsykt treigt ! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det rare med denne feilen var at ingen kunne si nøyaktig hvor den var eller feilsøkingstid. Skulle tro at systemet var mere oversiktlig enn som så? Lenke til kommentar
cazper_no Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Nøyaktig hvor feilen lå har vel vært ganske klart: Ålesund sentral. At du ikke får vite nøyaktig hvilket utstyr, evt kort feilen lå på er helt normalt. Finnes veldig få telekomoperatører som gir deg full informasjon om utstyret i deres nett. Men det man uansett kan trekke ut av den feil situasjonen som var i Ålesund er vel at feilen lå på et kort på en sentral router, ettersom kundene fikk beskjed om at kort skulle byttes ved 18-19-tiden og alle kom på nett like etter.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) cazper_no skrev: Nøyaktig hvor feilen lå har vel vært ganske klart: Ålesund sentral. At du ikke får vite nøyaktig hvilket utstyr, evt kort feilen lå på er helt normalt. Finnes veldig få telekomoperatører som gir deg full informasjon om utstyret i deres nett. Men det man uansett kan trekke ut av den feil situasjonen som var i Ålesund er vel at feilen lå på et kort på en sentral router, ettersom kundene fikk beskjed om at kort skulle byttes ved 18-19-tiden og alle kom på nett like etter.. 7374473[/snapback] Jeg hørte et intervju med en Telenormann på Vigra lokal på ettermiddagen og da hørtes det ut som om de ikke hadde snøring på noe Jeg bor heldigvis 10 mil lengre nord og har NGT så det går greit for min del Endret 28. november 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå