ikkeibruken Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hei. Jeg kjøpte forleden XBOX 360 med 20GB harddisk. Jeg har koblet den i nettverk og det har funket å streame filer fra media connect, media center og mediaplayer 11. Men jeg skulle gjerne få kopiert over noe musikk fra pcen til xboxen. Har liksom aldri fått fram dette alternativet, verken når jeg streamet, koblet til mp3 - spiller eller har i cd og sånt. Går det i det hele tatt ann å kopiere inn musikk, bilder, filmer osv.? Lenke til kommentar
dapperdan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Tror kun det er mulig å rippe fra cd'er du setter i konsollen. Mener å ha lest at det ikke er mulig å kopiere fra eksterne enheter. Lenke til kommentar
ikkeibruken Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Ok. Takk for respons Men det er jo helt idiotisk, hvis det ikke går ann å kopiere inn diverse ting Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Si det til de som har opphavsrett på alle tingene vi skulle hatt innpå boksen. Finnes tråder som forklarer åssen man streamer ulike filformat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå