pcsuper Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Jeg trenger nytt hovedkort, grunn er at det jeg har er ødelagt og gamalt. Jeg har ca 1300 kr å kjøpe korte for, vil helst ikke over det. Noe som må passe inn: 2 IDE kontakter (harddisk og CD-ROM) 1 S-ATA (harddisk) Socket 775 PCI-Express 16 PRIS rundt 1300 ,- Så jeg lurer da på hvilket kort dere ville valgt som passa til den prisen her. Har VELDIG liten erfaring med kjøp av hovedkort. -pcsuper Endret 27. november 2006 av pcsuper Lenke til kommentar
-Eriksen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hvis du også skal bruke gamle RAMen, må jeg vite spesifikaskjonene på det også.. Lenke til kommentar
pcsuper Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Hvis du også skal bruke gamle RAMen, må jeg vite spesifikaskjonene på det også.. 7400398[/snapback] DDR2 SDRAM Men jeg har bestemt meg allerede og valgte ble dette Asus Mainboard S-775 Intel 945P Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Man kan få noen gode tips gjennom tråden for Core2Duo hovedkort. Asus P5B f.eks. til 1044.- Eller Msi P965. Skjønt valget ditt ser veldig greit ut, på papiret. Endret 2. desember 2006 av Karamell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå