Belfez Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 kan hende det her er feil sted men når jeg laster ned ting med firefox så kommer ikke download vinduet opp, den bare downloader uten at jeg ser det er ikke noe stort problem men irriterer noen som veit hva problemet her? har reinstalert det flere ganger Mvh Mr_james Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Jeg hadde samme "problemet" selv etter innstallasjon av FF 2.0. Løsningen er å gå på Tools, Options og så hake av der det står "Show the Download window when downloading a file." Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Det er feil ja, dette har jo ingenting med hardware å gjere... Verktøy --> Innstillingar --> Generelt: Hak av for "Syn nedlastingsvindauget når eg lastar ned ei fil." Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 kan hende det her er feil sted men Programvare er ein betre plass for programvare relaterte spørsmål. Tråden flyttast derfor dit. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 27. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Det er på faktisk :/ når man tar ctrl+j er den helt blank, selv om jeg har laster ned ting Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 For meg ser det ut som du ikke har spesifisert et sted som alle nedlastningene skal havne. Selv laster jeg alltid ned til skrivebordet på pc'en siden det er veldig oversiktlig. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 du har jo ikke noe sted å lagre det jo Det stør ingenting under "Filene lagres *****".. Sempron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå