Gå til innhold

Stein - Portraits of a Serial Killer

Blausen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Juliess.

Jeg likte det første bildet best. Tror det hadde sett litt mer skummelt ut hvis lyset kom inn fra sida og lagde skygger i ansiktet. Synes også at modellen ser litt for anstrengt (og trist?) ut.

Men for all del, det er et bra bilde. Det gir meg bare ikke seriemorder-følelsen (bortsett fra den blødige øksa).

Lenke til kommentar
Mannen ser vel egentlig mer snill ut en slem, får ikke noen frykt følelse av bildene dine, men det var jo helt OK bilder, men du når fra mitt syn ikke helt opp til målet dersom du prøver å lage en skummel stemning :)

7371476[/snapback]

Lurer på hvordan en seriemorder ser ut, jeg :hmm::p

Endret av Poor Leno
Lenke til kommentar

Nå er det jo veldig ofte at det skrives at mordere er verdens snilleste osv på "fritida". Så kanskje har du truffet blink med disse bildene? Kanskje kunne tusener av liv være reddet hvis folk heller hadde vært engstelige for vennlige gruvearbeidere? ;)

Nei, ikke for å være sarkastisk. Likte bildene, spesielt det siste, men synes ikke de er skumle. Men det er en annen stilig effekt: Poseringen gjør at det minner litt om et kalenderbilde, et av disse lett homoerotiske arbeidskar/fotomodell-mannepinupene som fjortisjenter henger opp på rommet. Men med en twist: drapsvåpenet slengt litt nonsjalant over skulderen. Heroin chic slo jo an som mote en stund. Så hvorfor ikke dette som tema for en serie? Kjekkas med en tilfeldig avdekket sixpack glinsende av litt svette og en del blod. Lener seg lett på hakka og smiler: "Work was murder today... how YOU doin'?"

Lenke til kommentar
Nå er det jo veldig ofte at det skrives at mordere er verdens snilleste osv på "fritida". Så kanskje har du truffet blink med disse bildene? Kanskje kunne tusener av liv være reddet hvis folk heller hadde vært engstelige for vennlige gruvearbeidere?  ;)

Nei, ikke for å være sarkastisk. Likte bildene, spesielt det siste, men synes ikke de er skumle. Men det er en annen stilig effekt: Poseringen gjør at det minner litt om et kalenderbilde, et av disse lett homoerotiske arbeidskar/fotomodell-mannepinupene som fjortisjenter henger opp på rommet. Men med en twist: drapsvåpenet slengt litt nonsjalant over skulderen. Heroin chic slo jo an som mote en stund. Så hvorfor ikke dette som tema for en serie? Kjekkas med en tilfeldig avdekket sixpack glinsende av litt svette og en del blod. Lener seg lett på hakka og smiler: "Work was murder today... how YOU doin'?"

7372009[/snapback]

Takk for tilbakemeldingen. Setter pris på den, har faktisk tenkt tanken. Skal gjenta samme shoot en gang til, bare jeg skal rendyrke mer slikt noe ja. God ide! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...