zicoz Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Er på jakt etter en ny bærbar til bruttern som skal brukes på skolen så den må være stillegående, samtidig skal den også brukes til filmavspilling, samt muligens litt spilling, så den bør ha ett ATI eller Nvidia skjermkort. Prisklasse opp til 10000 + mva, men ingen ulempe om den er noen lapper billigere. HD: minimum 80 GB med mindre det finnes 7200 disker som er stillegående, bør det vel være e 5400 disk RAM: minmum 1GB minimum DVD-spiller, helst med brenner. Innebygget trådløs og kablet nettverk Han har ytret ett ønske om 17" skjerm, men jeg mener dette blir for stort om han skal ha den med på skolen, så jeg setter vel egentlig grensa på 15'4" Jeg får gode priser på maskiner fra disse fabrikantene, så er ingen ulempe om det er deres maskiner som blir foreslått, men er åpen for andre også: - Asus - HP - Lenovo - LG - Toshiba Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Quoter meg selv her jeg: Kanskje Dell inspiron 6400 med x1400 grafikkort? Jeg ville i tillegg valgt 1gb ram. Husk å spørre dell om de kan levere før jul i så fall. 7355769[/snapback] Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 støtter Dimanche. men hvis 17' er nødvendig har HP et par som er rimelig gode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå