Gå til innhold

18 wheels of steel - jeg skjønner ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, må det så mange hotelbesøk til så får jeg vel bare kjøre litt mer rundt.

7413355[/snapback]

Jeppjepp. Kjør ivei.

Jeg ble helt avhengig av spillet, så jeg måtte cheate, med å få 10.000.000 penger.

Dermed mistet jeg interessen for spillet, hehe.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

jeg gir denne tråden en liten bump (kanskje ikke så liten), håper det er greit? :ermm:

Spørsmålet er; hvordan hviler jeg? Kan jeg bare kjøre av til siden på veiskulderen eller må jeg stoppe på et hotell? Hvordan gjør jeg det?

Forøvrig et glitrende spill!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

131fs98853_th.jpg

okey nettopp starta... hvorfor går den ned hele tiden ? ( den jeg har merket rundt) er det slik at når den er helt nede er purken etter meg? jeg gjor jo ingenting galt kjørte fint og alt men den synker enda :S

og som dere ser skal jeg frakte den vogna til phoenx ... men hvordan i alle dager vet jeg hvilken vei det er ?

det viser jo ingen pil eller man kan heller ikke ta opp et digert map som man kunne på vanlig 18 wheels of steel...

dette er haulin btw.

Lenke til kommentar
131fs98853_th.jpg

okey nettopp starta... hvorfor går den ned hele tiden ? ( den jeg har merket rundt) er det slik at når den er helt nede er purken etter meg? jeg gjor jo ingenting galt kjørte fint og alt men den synker enda :S

og som dere ser skal jeg frakte den vogna til phoenx ... men hvordan i alle dager vet jeg hvilken vei det er ?

det viser jo ingen pil eller man kan heller ikke ta opp et digert map som man kunne på vanlig 18 wheels of steel...

dette er haulin btw.

8332192[/snapback]

Når den viser rødt (over 30% av baren) så vil politiet stoppe deg og gje deg ein bot.

Du har sikkert kjørt på ett rødt lys eller no, da blir den 100% rødt.

Får å få opp karte trykker du på "N" og så å map, da kan du sjå kva vei du skal kjøra.

Lenke til kommentar

nå sitter jeg litt fast igjen , fraktet 2 trailere med egg....så når jeg er fremme så må jeg jo rygge den inn , det klarer jeg ikke for jeg får ikke til å rygge med 2 trailer på ...

så er det nokså trangt der inne så er ikke så godt plass til å rette vognene ut på når man har svingt.

har prøvd VELDIG lenge på å få det til nå, begynner å bli varm i toppen, noen god tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...