Liquid Crystal Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Skal vi se, det startet med at jeg hadde problemer med min forrige s-ata disk. (dårlig sektor elns.) så jeg får en ny disk og må instalere Windows xp på nytt. Problemet er at ikke ser ut til å finne en av filene. Etter å ha boota fra disken og den har sjekket "kernel debugger" så får jeg følgende error: "File setupdd.sys could not be loaded the error code is 4" "setup cannot continue. Press any key to exit." Noen som har hatt lignende problem evt. har noen forslag til hva jeg kan gjør? er lite kean på å kjøpe en ny xp cd om det er feilen. Og jeg har prøvd å instalere på en annen disk (selv om jeg ikke ser hvordan det skulle ha hjulpet) Mange takk - Tormod Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hvor oppstår dette problemet/feilen? Når du prøver å boote fra harddisken? Eller når du starter inst. fra XP-CD'en? I så fall hvor i inst. stopper den opp? Er det under lasting av drivere i begynnelsen? Eller under kopiering av filer til disken? Siden du har en SATA-disk, er det mulig du må laste drivere i begynnelsen av setup for å få tilgang til disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå