St-Cruz Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ja det har seg slik at jeg sitter på et trådløst nettverk, koblet til en Netgear router, men når jeg laster ned torrents ect så går det i full fart 6-900kbs i 2-3 minutter, så blir jeg disconnected. Hva kan være galt? Det eneste som hjelper da er å ta ut og inn strøm kabelen til Netgearen så er jeg på igjen etter 30-40 sekunder. Hjelp! Lenke til kommentar
tubaper Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Sjekk hjemmesidene til Netgear etter firmware oppdateringer til routeren din...kan hende det ligger noen nyere versjoner der som retter diverse feil etc...evt kjøp et kvalitetsprodukt fra 3Com etc... Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Ja jeg sier også at vi må ha ny router ^^ Ja firmware skal skjekkes. Lenke til kommentar
hwl Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Sjekk hjemmesidene til Netgear etter firmware oppdateringer til routeren din...kan hende det ligger noen nyere versjoner der som retter diverse feil etc...evt kjøp et kvalitetsprodukt fra 3Com etc... 7369641[/snapback] Nja vet nå ikke om 3Com er så veldig kvalitetsprodukt, har selv et par 3Com routere liggende her, både med adsl modem og wlan router, og alle som en sliter med problemer med ustabilt nett når de belastes, med bla torrents. 3Com er jo ikke akkurat best i klassen når det gjelder å oppdatere med ny firmware heller om man finner feil på dem. Support hos dem er jo som å snakke med en vegg, dette er iallfall min erfaring Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Derimot er har Linksys vist seg å holde jevnt god kvalitet, ihvertfall sammenliknet med andre hjemme-produkter.. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Men jeg vil fikse min router Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvis problemet er at routeren blir sliten og anpusten etter litt tid, og det ikke hjelper å firmware-oppgradere (eller nedgradere) den, kan du jo prøve å begrense båndbredden for å se om det hjelper.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 kan være noe med nat og.. øke oppdatering på linjen og sett den til 2048 ellrno.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå