Spydz Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 ja,,, har søkt en del rundt om kring, og lest en del.. men må alikevel spørre,, håper på et enkelt og greit konkret svar heh heh har sett at en del sliter med at minne går på 333mhz med 4 brikker... Har Asus a8n SLI premium og AMD 3500+ .. har 4 pc3200 brikker noe to Twinmos og To infineon (eller noe) uansett.. kjører jeg to stk (samme hvilke) går det på 400mhz... men med 4 brikker får jeg ikke bootet pc med 400mhz manuelt stilt inn i bios... Lest en annen tråd om en som hadde satt opp volten 0.5 volt og da bootet pcen.. vurderer å prøve dette, men hvor mye volt boost takler rammen ? har ingen spesiell kjøling eller noe på rammen, de er helt standard ikke av det dyreste vil jeg tro... er forresten CL 2.5 p twinmos og CL3 på de andre i 400mhz modus.. kortversjonen; Hva skal jeg gjøre får å kjøre dette på 400 mhz ? Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 hadde samme problem.. jeg satt opp volt.. funker greit nåkk.. men ikke for mye Lenke til kommentar
Spydz Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 hadde samme problem.. jeg satt opp volt.. funker greit nåkk.. men ikke for mye 7369665[/snapback] hmm satte opp volten til 2.75v i dataene for rammen er det opgitt 2.6v da starta pcen... det er vel ikke så ille oppjustering? gjennstår å se hvor stabil den er nå da... skal gjøre litt tester Lenke til kommentar
Spydz Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har overklokket pcen litt og Nvidia Monitoren viser DDR hastighet på 440mhz... er det normalt at denne øker ?? den skal jo i teorien normalt gå på 400 ? er litt grønn på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå